.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری سومين همایش دوچرخه‌سواری گراميداشت سوم خرداد در نكا
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نكا از برگزاری سومين همایش دوچرخه‌سواری به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،عبدالمطلب کریمی امروز گفت: این دوره از همایش دوچرخه‌سواری با  هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی هر ساله برنامه‌های متعدد و متنوعی را در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند، افزود: گرامیداشت روز سوم خرداد یکی از آن مناسبت‌هایی است که هیأت ورزشی دوچرخه‌سواری نکا با نگاه ویژه برای برگزاری این دوره از مسابقات وارد عمل می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به‌مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در نکا یادآور شد: این دوره از همایش و مسابقات دوچرخه‌سواری روز جمعه پنجم خرداد ماه در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه این همایش در ویژه آقایان در تمام رده‌های سنی است، بیان داشت: محدودیت سنی در این همایش وجود ندارد و همه آقایان در رده‌های مختلف سنی می‌توانند با حضور در هیأت دوچرخه‌سواری نکا نسبت به ثبت نام در  این دوره از همایش اقدام کنند.

کریمی، ضمن دعوت از همه ورزشکاران برای حضور در این برنامه، تصریح کرد: مکان آغاز همایش دوچرخه‌سواری نکا میدان امام حسین(ع) و مقصد نهایی زیرگذر شهدای غواص نکا است.

وی با اعلام اینکه این همایش سومین همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در نکا است، یادآور شد: سال گذشته همایش بزرگ  دوچرخه‌سواری به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حجت‌الاسلام علی‌اصغر کریمی، شهید شاخص طلاب مازندران در سال 95 در سطح بالایی برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا همچنین در مورد شرایط این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری گفت: داشتن بیمه ورزشی یکی از مهم‌ترین شرایط حضور در این دوره از همایش است که امیدواریم همه افرادی که تمایل به شرکت در این دوره از مسابقات را دارند  با مراجعه به هیأت دوچرخه‌سواری نکا واقع در کوچه شالیکوبی از بیمه برخوردار شوند.

این مسؤول  اظهار کرد: تأکید بر سلامت و کاهش ترافیک و استعدادیابی دوچرخه‌سواران نکایی از دیگر اهداف این همایش در کنار  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر است.

کریمی در پایان گفت:‌ این همایش جمعه، 5 خردادماه ساعت 9 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای گمنام و سپس از شهدای گمنام به سمت زیرگذر شهدای غواص نکا برگزار می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.398 seconds.