.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی کمپین نه به روزه خواری در ساری
کمپین نه به روزه خواری در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در محوطه پارک شهرداری ساری برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل مازندران در همایش دبیران امربه معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکردر جامعه ، فرهنگ اسلامی را نهادینه می کند و باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی ، ارتقای عفت و حیای عمومی جامعه می شود.


وی از برپایی کمپین نه به روزه خواری در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در محوطه پارک شهرداری جنب استانداری مازندران با حضور شهروندان و مسئولان خبر داد و افزود: 2 روز دیگر در آستانه ماه مبارک رمضان این طرح اجرا می شود.

حجت الاسلام موسوی بر بومی سازی ، آموزش و پژوهش امر به معروف ، ایجاد تشکلها ، شبکه سازی در دستگاه اجرایی و ترویج فرهنگ امر معروف و نهی از منکر در اماکن های دولتی و غیر دولتی تاکید کرد.

فیاض معاون امر به معروف ونهی از منکرمردم به دولت و مردم در این ستاد با برشمردن اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی گفت: اقامه نماز، پرداخت زکات و از همه مهمتر احیاء امر به معروف و نهی از منکر از نشانه های حکومت حق و عدل است.

وی با اشاره به فضای مجازی و آسیب‌ها و فرصت‌ های آن، افزود: امروز فضای مجازی در جامعه به یک گفتمان قالب تبدیل شده و اگر از آن درست استفاده شود می‌تواند مؤثر واقع شود.

معاون امر به معروف ونهی از منکرمردم به دولت و مردم در این ستاد از توليد انبوه محتوای معروف شامل وایجاد پویش سلامت اداری امسال در فضای مجازی خبرداد و گفت: این محتواهای معروف با موضوعات پیشگیری از رشوه خواری ،روابط اداری درست با همکاران ، برگزاری جشنواره های قرآنی و ساخت نرم افزارهای آموزه های دینی موجب سالم‌سازی فضای مجازی خواهد شد.

فوقی مسئول ستاد هماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان پارسال در بخش فرهنگی شامل آموزه های دینی ،نماز ،عفاف و حجاب هزینه شد.

وی با بیان اینکه با همکاری بسیج رسانه جشنواره رسانه و مطبوعات در مازندران بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود گفت: هزار و 500 اثر تاکنون در زمینه سبک زندگی اسلامی ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،عفاف و حجاب ،نماز و امر به معروف و نهی از منکر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها، جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌ از اهداف این جشنواره است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.286 seconds.