.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فریاد کارگران البرز مرکزی برای دریافت‌مطالبات‌شان زیر بنرهای تبلیغات ریاست جمهوری + تصاویر
فریادهای کارگران شرکت زغال‌سنگ البرز برای دریافت مطالبات‌شان برای دریافت مطالبات در حالی در شهر و حتی کشور پیچید که هنوز بنرهای انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر به چشم می‌خورد، بنرهایی که شعارهایی از جنس کمک‌رسانی به مردم همین سرزمین در آن خودنمایی می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، روز گذشته کارگران شرکت زغال‌سنگ البرز برای دریافت مطالبات‌شان، مجبور به اعتراض و مسدود کردن جاده شدند،کارگرانی که باید تاوان کمی درآمد شرکت را بپردازند، افرادی که گرچه گاهی به فراموشی سپرده می‌شوند، اما مهره‌های اقتصادی کشور هستند، مهره‌هایی که با تحقق شعارهای وعده داده‌ شده مسوولان، می‌توانند آینده کشور را بسازند.

کارگران اقشاری زحمت‌کش هستند که زندگی برای‌شان گاهی رنگ خستگی به خود می‌گیرد، قشری که گرچه مهره‌هایی هر چند کوچک از چرخ‌های اقتصاد کشورند، اما گاهی از یاد برده می‌شوند.

 

افرادی که در گوشه و کنار کارگاه و کارخانه‌ای برای آسایش مردم سرزمین‌شان سختی را به جان می‌خرند و گاهی با حقوقی اندکی که هیچ برابری با زحمت‌شان ندارد، روزگار می‌گذرانند.

افرادی که گاه تاوان گرانی‌ها و تحریم‌ها را می‌پردازند و کمی درآمد کارخانه‌ها، خاری در چشمان آنها می‌شود.

افرادی همچون کارگران شرکت‌های خصوصی زغال‌سنگ البرز مرکزی سوادکوه، که برای مطالبات خود به اعتصاب و مسدود کردن جاده سوادکوه روی آوردند.

اختلافات بین پیمانکاران و شرکت‌ کارفرما منجر به عدم توافق برای ادامه همکاری بین آنها شد، اختلافی که به دلیل عدم رضایت پیمانکاران از قیمت زغال، بهانه‌ای شد تا کارگران را از ادامه کار بازدارند و مطالبات آنها را بی‌پاسخ گذارند.

فریادهای کارگران برای دریافت مطالبات خود در حالی است که هنوز بنرهای انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر به چشم می‌خورد، بنرهایی که شعارهایی از جنس کمک‌رسانی به مردم همین سرزمین در آن خودنمایی می‌کند.

کارگران برای احقاق حقوق از دست رفته خود، به اعتراض و مسدود کردن جاده روی آوردند، زیرا قدرتی برای فریاد کردن مشکلات‌شان نداشتند و دستی برای کمک‌رسانی دردهای‌شان نبود.

 

این افراد تنها برای رساندن فریادهای‌شان به گوش مسؤولان این‌چنین به پا خواستند، زیرا مدت‌هاست که به فراموشی سپرده‌ شدند.

گاهی با جان دادن مردانی زحمت‌کش، به یکباره تمام زحمت‌شان به یاد آورده می‌شود، چرا از امروز برای درمان زخم‌های‌شان مرهمی نمی‌یابیم؟

کاش این همه وعده رنگارنگ از همین اکنون به خود رنگ بگیرد و برای تحقق‌شان گامی ارزشمند برداشته‌ شود.

کاش به جای خودنمایی کاغذهای رنگارنگ در سطح شهر، خدمت‌رسانی مسؤولان بدرخشد و چراغ تاریکی مشکلات زندگی مردم شود.

چراغی که تنها با عمل کردن به شعارهای وعده‌ داده شده، روشن خواهد شد و مسیر مردمی را درخشان می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.809 seconds.