.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از عزل رمضانی از مدیرعاملی ؛
مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران شد
شمال نیوز : وی ادامه داد: گزینه‌های متعددی برای سرمربیگری داشتیم که با توجه به کارنامه خوب پاشازاده و کلاس‌هایی که در اروپا رفته است در نهایت او را برای سرمربیگری نساجی انتخاب کردیم.....

شمال نیوز : مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: ما از الان به فکر بستن  تیمی قدرتمند هستیم و می‌خواهیم از اول فصل با تمام قدرت ظاهر شویم.

به گزارش شمال نیوز ، مهدی پرهام ، در خصوص انتخاب سرمربی و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: بعد از جلسات هیئت مدیره باشگاه، با علی امیری توافق کردیم و او رسما مدیرعامل باشگاه شده است.

وی ادامه داد: گزینه‌های متعددی برای سرمربیگری داشتیم که با توجه به کارنامه خوب پاشازاده و کلاس‌هایی که در اروپا رفته است در نهایت او را برای سرمربیگری نساجی انتخاب کردیم.

مالک باشگاه نساجی در پایان گفت: ما از الان به فکر بستن تیمی قدرتمند هستیم و می‌خواهیم از اول فصل با تمام قدرت ظاهر شویم. برنامه خوب و مدونی داریم تا پس از سال‌ها طلسم صعود به لیگ برتر را بشکنیم و دل مردم قائم‌شهر را شاد کنیم

مهدی پاشازاده بازیکن اسبق تیم سن پائولی آلمان و سرمربی فصل پیش آلومینیوم اراک و بازیکن اسبق تیم ملی و  استقلال تهران است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.782 seconds.