.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارهواشناسی مازندران از وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر
هواشناسی مازندران از وقوع سیلاب ، آبگرفتگی معابر ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی در برخی شهرهای استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز،رضوی مدیرکل هواشناسی مازندرانبه نفوذ سامانه سرد بارشی در استان اشاره کرد و گفت: از اواخر امروز 5 اردیبهشت تا صبح پنجشنبه شاهد بارش باران ، بارش برف در مناطق کوهستانی ،ارتفاعات بالای 2000 متر ، وزش باد گاهی نسبتا شدید ، طوفانی شدن دریا و کاهش دما درسطح استان خواهیم بود.

وی افزود: بدلیل بارش باران ، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه ها پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: مه آلود بودن و بارش باران و برف در ارتفاعات موجب کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی خواهد شد.

رضوی افزود: توصیه می شود، ضمن رعایت نکات ایمنی و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی از توقف در حاشیه رودخانه ها ، کانالها و مناطق مستعد سیلاب خودداری شود.

 براساس این گزارش اداره کل مدیریت بحران مازندران نیز در اطلاعیه ای به کشاورزان توصیه کرد: با توجه به وقوع بارش باران ، بارش برف در مناطق کوهستانی و کاهش دما بویژه از اواخر روز سه شنبه 5 اردیبهشت تا روز پنجشنبه در سطح استان دما در ارتفاعات 1500 متر ، بین 4 تا 8 درجه و در ارتفاعات 2000 متر ، بین 1 تا 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

همچنین دما در مناطق ساحلی و جلگه ای استان بین 10 تا 15 درجه خواهد بود لذا نظر به توصیه کارشناسان جهادکشاورزی استان طی این مدت نشاء انجام نشود .

براساس این گزارش دریای خزر مواج و طوقانی بوده و برای فعالیت های دریایی مناسب نیست./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.