.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
21 کاندیدای شورا در بهشهر مهر رد صلاحیت خوردند
فرماندار بهشهر از تایید صلاحیت 663 داوطلب و رد صلاحیت 21 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:سید خالق سجادی اظهار کرد: از مجموع 723 داوطلب ثبت نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهشهر، تعداد 663 داوطلب از سوی هیات های اجرایی و نظارت، تایید صلاحیت و واجد شرایط شناخته شدند.

وی افزود: 39 داوطلب از حضور در این انتخابات انصراف دادند و 21 داوطلب نیز بر اساس نظر هیات اجرایی و نظارت واجد شرایط نبوده و رد صلاحیت شدند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شورای شهر بهشهر 87 داوطلب ثبت نام کردند، افزود: در این حوزه 7 نفر از شرکت در انتخابات انصراف دادند، 7 نفر رد صلاحیت شدند و 73 داوطلب تایید صلاحیت شده برای کسب 7 کرسی شورای شهر بهشهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سجادی گفت: در حوزه شورای شهر رستمکلا 28 داوطلب ثبت نام کردند که 2 نفر انصراف دادند و 26 کاندیدای دیگر همگی واجد شرایط شناخته شده و تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه شورای شهر خلیل شهر 26 کاندیدا نام نویسی کردند که از این میان 3 داوطلب انصراف دادند، 2 داوطلب رد صلاحیت و 21 داوطلب تایید صلاحیت شدند که برای کسب 5 کرسی این شورا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

فرماندار بهشهر اظهار کرد: برای انتخابات شورای روستاهای بخش یانه سر منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر 327 داوطلب ثبت نام کردند که 15 نفر انصراف دادند، 2 نفر واجد شرایط شناخته نشدند و 310 داوطلب تایید صلاحیت شدند.

سجادی تصریح کرد: برای انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی شهرستان بهشهر 255 کاندیدا نام نویسی کردند که از این تعداد 12 نفر از حضور در انتخابات کناره گیری کردند، 10 نفر رد صلاحیت و 233 داوطلب تایید صلاحیت شدند. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.