.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قفلهای که شما بستید هرگز باز نگردد مگر با....
شمال نیوز: درب های که توسط آقا محمود چهار قفله شده نه با کلید آقای روحانی بلکه با شاه کلید هم باز نمیشه ) و میدانستند زمان میخواهد تا نفتی تولید گردد تا این قفلها را در نفت بخوابانند تا به مرور زمان زنگارش بر طرف گردد و سپس چکش کاری شود تا قفل زنگ زده مدیریت جهانی شما با احتیاط بازگردد .
 قفلهای که شما بستید هرگز باز نگردد مگر با....

شمال نیوز:  در پی درچ مطلبی با عنوان " کلیدی که پس از چهار سال قفل ها را باز نکرد؛بازخوانی وعده های یک رئیس جمهور ... " در پایگاه خبری شمال نیوز ، محمد رضا منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی مظلبی را ارسال نمود که عینا درج می گردد.

این روزها که فضای سیاسی جامعه آماده برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میباشد ، شاهد پرسشهای از سوی کنشگران سیاسی میباشیم که چرا آقای روحانی نتوانستند قفل های که توسط آنها بردرهای چهار ساختار ( اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ) جامعه زده شد، باز نماید ؟ چرا ایشان نتوانستند اقتصادی واژگون شده توسط مهرورزان را به ریل برگرداند ؟ با طرح اینگونه پرسشها که ( البته باید خودشان پاسخ بدهند) و با ریسه نمودن دیگرمشکلات ساختاری جامعه که ریشه در تاریخی این ملت دارد . سعی میکنند به این دوره از ریاست جمهوری نسبت ودولت را ناموفق نشان دهند .

از آنجائیکه قصد واکاوی عدم موفقیت ساختارهای تاریخی جامعه را نداریم وبه دنبال مقصر نمیگردیم زیرا تاریخ همه ما را مقصر میداند ، لذا فقط به این بخش از ابهاماتی که حول محورکلید آقای روحانی وقفلهای زنگ زده مهرورزان میپردازم تا روشن شود مقصرکیست ؟ پرداختن به این معما که چرا همه قفلها تا کنون باز نشد ؟ دریک کلام میتوان پاسخ پرسشگران را با ضرب المثل ( شما مو را میبینید وعاقلان پیچش مو ) جواب داد . و این فرا افکنی هایی که شما ها امروز مطرح میکنید ، جامعه قبلاً بازخوردش رانشان داد ، درحقیقت مردم درچهار سال پیش به این نتیجه رسیدند کلیدی که دکتر روحانی در دست دارد نمی تواند قفلهای زنگ زده شما را باز کند. و میگفتند : ( درب های که توسط آقا محمود چهار قفله شده نه با کلید آقای روحانی بلکه با شاه کلید هم باز نمیشه ) و میدانستند زمان میخواهد تا نفتی تولید گردد تا این قفلها را در نفت بخوابانند تا به مرور زمان زنگارش بر طرف گردد و سپس چکش کاری شود تا قفل زنگ زده مدیریت جهانی شما با احتیاط بازگردد .
از آنجائیکه مردم ایران از ضریب هوش بالایی برخوردارند در چهار سال پیش فهمیدند آنچه در دستان آقای روحانی است یک ابزار از جنس فولاد نیست ، بلکه آنچه ایشان نشان میدهد از جنس عقل وتدبیر است ، به همین دلیل به وعده آقای روحانی اعتماد کردند و 24 خرداد 92 را خلق نمودند .
در عَجبم از اینکه شما ودوستانتان امروز بعد از چهار سال هنوز در شوک هستید وقفلها را بهانه میکنید ؟ این را از خودتان بپرسید ؟ زیرا بهتر ازهرکس میدانید چه قفلی بر این درب ها کوبیدید . وخوب میدانید اقتصادی که بر زمین زدید به این راحتی به رونق برنمیگردد مگر با درایت وتحقق اقتصاد مقاومتی. بجای اینکه به درب های که نمیگذارید باز شود اشاره کنید . گشایشهای داخلی وبین المللی را به مردم نشان دهید وسعی نکنید مردم را پشت توهمات خود نگه دارید .
مشکلات این جامعه به آسانی حل نمی گردد مگر با اتحاد وانسجام و بکار بستن عقل ودرایت که ماشالله در این مملکت به وفور وجود دارد به شرطی که منافع گروهی وشخصی را قربانی منافع ملی نکنیم .

محمد رضا منصوریان فرماندار دولت تدبیر و امیددر سوادکوه شمالی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمشید 11 فروردين 1396
ایا روحانی به اندازه جنابعالی عقل نداشت . چرا وعده صد روزه داد.حالا هزار روز گذشت .؟.........
مساپور 11 فروردين 1396
سلام آقای منصوریان بالاخره در دولت فعلی فرماندار شدی و حتما دوست راری بمانی و بالاتر ارتقا یابی بنابراین واکاوی شما حالت بی طرفی ندارد در عین حال آقای روحانی بدلیل همین کلید زنگ زده که در دست اوست باید برای دگرگونی اوضاع مملکت به انسان کارآمدتری بسپرد نا بیش از این مدیون شهدا و مردم نباشد.
شهروند ساروی 11 فروردين 1396
خوب منقی است واقعاً نوشته شد کارهای که در گذشته شد به این اسانی حل نمیگردد
علی از سوادکوه 11 فروردين 1396
اقای روحانی تلاش خودش را کرده ومردم این را میفهمند اما کاش به مشکل بیکاری را بیشتر توجه میشد
مهدی هستم از قائمشهر 11 فروردين 1396
اقای منصوریان باید بیشتر به عملکرد اقای روحانی در سیاست خارجی میپرداخت
بی نام 11 فروردين 1396
شمال نیوز با پخش این گونه مطالب قصد بهم زدن گروه ها را دارد
محمد 11 فروردين 1396
شما برای مردم چه کردین بیکاری وگرانی همچنان در جامعه دیده میشود
شهروند شیر گاهی 11 فروردين 1396
اقای فرماندار شما بفکر شهر ما باشید که انتخابات را در پیش دارید
شهروند خبرنگار 11 فروردين 1396
اینگونه استدلال بیشتر نشان میدهد هر گدام سعی میکنند مشکلات را گردن هم بی اندازند بدون اینکه مسئولیت بپذیرند خلاصه یا مسئول دوره احمدی نژاد بودند یا دوره روحانی
دوستار روحانی 11 فروردين 1396
از پاسخ منطقی اقای منصوریان متشکریم . مردم عملکرد دولت را مثبت میدانند ودر انتخابات نشان میدهیند
علی 10 فروردين 1396
آقای فرماندار چهار سال دیگر تضمینی
ali 11 فروردين 1396
دیگه 5 رای بیشتر تو هر صندوق که این همه مخلصم چاکرم نداره
عشق من سید علی 11 فروردين 1396
جناب منصوری فرماندار بازنشسته دولت تدبیر و امید
ماجرا زمانی آغاز شد که هرچه را داشتید و نداشتید در سبد مذاکره گذاشتید؛ درست در همین مدت، نقدینگی در کشور افزایش یافت و همزمان هزینه‌های دولتی به 2.5 برابر آغاز دولت یازدهم رسید. خام‌فروشی شدت یافته و قرارداد جدید نفتی با پنهان‌کاری و قلدری ژنرال نفتی دولت شما در روند معاملات حوزه انرژی حقنه شد.

توافق حاصل شد! در داخل قلب راکتور سیمان ریختید، چرخ سانتریفیوژها را متوقف کردید و منتظر ماندید تا بیگانگان چرخ زندگی مردم ایران را بچرخانند! چرا؟ چون «باید» توافق حاصل می‌شد؛ چون شما تمام حیثیت دولتتان را در قمار برجام نهاده بودید. دستاوردهای نداشته برجام را به رخ مردم کشاندید. «برجام» شد حکایت پادشاه عریانی که کسی جرئت بیان واقعیتهایش را نداشت!
آقای روحانی
امروز شرایط تغییر کرده است! دیگر نه ما آنی هستیم که چشم امید به آینده‌ای موهوم دوخته باشیم و نه شما آن نوسفری که قرار است پای در راهی دراز بگذارد. امروز ما و شما از راه رفته با یکدیگر سخن می‌گوییم؛ از سه سال گره زدن همه چیز به تحریمها (از آب خوردن تا آب و هوای شهرهای کشور)؛ از بی‌سواد، بی‌شناسنامه، تندرو، افراطی و عصر حجری خواندن منتقدان؛ از وعده خروج از رکود و جذب سرمایه خارجی و در عوض ریختن سرمایه ملت به پای طیاره‌هایی که صرفاً برای پرواز به لندن و برلین و پاریس به‌کار می‌آیند؛ از سه سال فرار دولتمردان از حضور در اجتماعات دانشگاهیان و در عوض برخوردهای گازانبری با انتقادات نخبگان دانشگاهی... .

آقای رئیس جمهور

شما رئیس جمهور خوبی نبودید. رئیس جمهور خوبی نبودید، چون انقلابی نبودید. انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید. چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید! و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید! آری! انقلابی نبودید و از همین رو، کشور را با خسارات سنگین و گسترده مواجه ساختید.

جناب روحانی
همان طور که سه سال پیش گفتیم، تا زمانی که رئیس جمهور قانونی کشور هستید، مورد حمایت ما نیز هستید! اما اجازه دهید صادقانه، نه از باب نصیحت که به‌عنوان وصیت، شما را توصیه کنیم که از این پس بیشتر به آخرت خویش مشغول باشید! سودای ریاست دولت دوازدهم را از سر خارج کنید و از چند ماهِ پایانی مسئولیت خویش برای جبران مافات حداکثر استفاده را بنمایید.
جناب منصوری شما هم فکر و خیال فرمانداری دولت دوازدهم را از سر خارج کنید
به فکر یک صندلی مطالعه باشید تا صندلی چرخ دار
محمود 12 فروردين 1396
واقعا جای تاسف داره هنوز ناکارامدی خودتون رو به گردن دیگران میندازید فرض برمحال حرف شما درست جناب اقای روحانی چرا خواست بدون تحقیق قول صدروزه بده حداقل قول ی ساله میداد این نیست جز گول زدن مردم گرفتن رای مردم
نا شناس 12 فروردين 1396
عقل و تدبیر رو هم دیدیم
بی احترامیهای پی در پی به ... از طرف رئیس جمهور و اعضای هیات دولت رو هم دیدیم
این عقل و تدبیر هم ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.