.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی متوقف شد / خونه به خونه برد را مساوی کرد
در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور لیگ آزادگان نساجی در خانه متوقف شد و تیم فوتبال خونه به خونه برد را مساوی کرد

به گزارش تیتر ۳ » تیم اکسین البرز با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رفت که همچنان امیدوار به صعود بود اما یک تساوی خانگی تا حدود زیادی امیدهای این تیم برای صعود را از میان برد.

شاگردان گل‌محمدی در شرایطی این دیدار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند که تا ثانیه‌های پایانی از میهمان خود با گل دقیقه ۶۹ حمید کاظمی عقب بودند، اما گل مسح زاهدی در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا تیم اکسین البرز ۴۱ امتیازی شود و رتبه نهم را در اختیار داشته باشد.

در مقابل تیم خونه‌به‌خونه که با نادر دست‌نشان امیدواری زیادی برای صعود دارد با دریافت گل دقایق پایانی، پیروزی ارزشمندی را از کف داد که می‌توانست فاصله آنها را صدر جدول کاهش دهد اما کسب این تساوی آنها را ۴۲ امتیازی کرد تا با توجه به فاصله ۹ امتیازی، شرایط برای آنها در بازی‌های پیش رو دشوار شود.

البته این تیم یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها دارد که با مشخص شدن تکلیف آن دیدار می‌تواند اوضاع تا حدودی برای دست نشان بهتر شود.

نساجی قائمشهر با کسب یک امتیاز این دیدار خانگی با بادران تهران در کسب ۴۳ امتیاز برابر شد و ۲ تیم همچنان در رده ششم و هفتم جدول جا خوش کردند.

نساجی قائمشهر از دقیقه ۷۵ با اخراج میلاد احمدی بازیکن تیمش بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد و هر ۲ گل این دیدار را هم برای نساجی میزبان این دیدار محمد عباسزاده به ثمر رساند تا بتواند خود را تا هفته بیست و نهم با ۲۲ گل ، آقا گل بی چون و چرا لیگ یک نگه دارد.
محمد عباسزاده ۲ دیدار گذشته نساجی در برابر ملوان انزلی و خونه به خونه را به دلیل محرومیت حضور نداشت.

** خونه به خونه در کرج یک امتیاز گرفت
خونه به خونه ، دیگر نماینده دیگر مازندران در لیگ یک نیز در هفته بیست و نهم با کسب یک امتیاز از اکسین البرز ۴۲ امتیازی شد.
به نظر می رسد با توجه به برد تیم های بالا جدولی ، خونه به خونه هم بدون احتساب نتیجه شهرآورد در رده هشتم باقی بماند.
از لیگ یک ۲ دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.