.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس‌جمهور به مازندران سفر می‌کند/ ریل‌گذاری مناسب در اقتصاد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به‌زودی رئیس‌جمهور برای افتتاح پروژه‌ها به مازندران سفر می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، محمود واعظی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در نوشهر با بیان اینکه از نظر منابع با محدودیتهایی مواجه هستیم اظهار داشت: هدف گذاری و ریل گذاری خوبی به رغم کمبودها و محدودیت های منابع مالی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی درباره پروژه های مختلف در استان صورت گرفته است اظهار داشت: بزودی رئیس جمهور برای افتتاح پروژه های مختلف به استان مازندران سفر می کند.

وی ادامه داد: هدف دولت بر این است که ذهن مردم به آینده معطوف شود و دولت با حمایت بخش خصوصی و مردم می تواند کشور را توسعه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بودجه دولت محدود است به تک رقمی شدن نرخ تورم اشاره کرد و گفت: امروز جزو معدود کشورهایی هستیم که رشد اقتصادی را شاهد هستیم و تورم در کشور تک رقمی شد.

واعظی با عنوان اینکه علائم برای رشد بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و اقتصادی مثبت است گفت: به رغم این تلاش ها باید کارهای جدیدی بویژه در حوزه معیشت انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه کسب و کار باید در همه حوزه ها ایجاد شود، پرداختن به کسب و کار جوانان را امری مهم دانست و گفت: شعال سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، می تواند برای دولت کمک کننده و راهگشا باشد.

واعظی، اقتصاد مقاومتی را نسخه خوبی برای توسعه کشور دانست و گفت: در دولت به این شعارها، نگاه تبلیغاتی و ابزاری نمی شود و باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه ها و فعالیت ها قرار گیرد.

وی به سفر اخیر خود به روسیه و مسکو اشاره کرد و گفت: این کشور امروز در آمادگی کامل برای همکاری برای ایران قرار دارد و بازار روسیه برای صادارات کالاهای ایرانی باز است و تعرفه صادرات ۲۷ قلم کالا کاهش یافته است.

واعظی با عنوان اینکه تمایل به امضای تفاهمنامه ورود به اوراسیا را داریم گفت: این بازار می تواند بخشی از صادرات محصولات مازندران را به خود اختصاص دهد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.