.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات باشکوهی را در مازندران رقم خواهیم زد
استاندار مازندران گفت: ثبت‌نام بیش از ۱۸ هزار نفر در انتخابات شوراها نویدبخش انتخاباتی باشکوهی خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار شامگاه دوشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات صدا و سیمای مازندران اظهار داشت: ثبت نام بیش از 188 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران نویدبخش انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم است.

وی از همکاری بسیار خوب صدا و سیمای مازندران در جهت انعکاس اخبار و رویدادهای ستاد انتخابات استان تقدیر کرد و گفت: هرگاه با همدلی و همزبانی در مسیر توسعه و فعالیت مشترک گام برداشتیم موفق شدیم و امروز هم همدلی و همزبانی رمز توسعه و پیشرفت همه جانبه استان است.

فلاح تاکید کرد: از سال گذشته تولید و اشتغال محور همه فعالیتها و اقدامات بوده و الحمدلله مازندران بر اساس آمار و اطلاعات مرکز آمار ایران موفق به کاهش بیکاری در سال 95 شده است.

وی اشتغال فارغ التحصیلان را دغدغه اصلی مدیران و مسئولان استان خواند و گفت  ارائه تسهیلات بسته رونق تولید به 1086 واحد تولیدی مازندران و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 حرکت در مسیر رونق تولید و افزایش اشتغال بوده و این حرکت همچنان تداوم خواهد داشت.

فلاح به تردد 21 میلیونی در مازندران در تعطیلات نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: مازندران ظرفیت‌های عظیم و بزرگی دارد و همه باید بسیج شویم تا از این امکانات و نعمات الهی برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

وی نقش صدا و سیما را برای بسیج مردم و مشارکت جدی در عرصه تعیین سرنوشت بسیار مهم خواند و گفت: برای ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصل اول و اساسی است ضمن آنکه باید تمامی فرایند انتخابات قانونمند و شفاف برگزار شود.

مقدسی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز گفت: ستاد انتخابات صدا و سیما از 23 بهمن فعالیت خود را آغاز کرد و همه امکانات صدا و سیما برای کمک به برگراری انتخاباتی آبرومند و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا و آماده است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.