.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نام نویسی بیش از 11 هزار داوطلب مازندرانی
بیش از 11 هزار داوطلب در مازندران برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

به گزارش شمال نیوز ، یونسی رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران با بیان اینکه تاکنون 11 هزار و 2 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران نام نویسی کردند، گفت: هزار و 505 نفر برای شوراهای اسلامی شهر و 9 هزار و 497 نفر برای شورای روستا داوطلب شدند.

 وی با اشاره به اینکه از مجموع داوطلبان، 10 هزار و 424 نفرداوطلبان مرد هستند، افزود: 4 هزار و 882 نفر از کل نامزدهای انتخابات شهرها با میانگین تحصیلی خواندن و نوشتن، 2 هزار و 452 نفر دیپلم، 752 نفر فوق دیپلم، 2 هزار و 165 نفر لیسانس، 689 نفر فوق‌لیسانس، 31 نفر دکترا و 31 نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: 3 هزار و 184 نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، در حال حاضر عضو شورای شهر و روستا هستند.

یونسی افزود: داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از مراجع قضایی نشدند نیز می توانند با مراجعه به حوزه های ثبت نام و تکمیل فرم خوداظهاری ؛ نام نویسی اولیه را انجام و این گواهی را تا 17 فروردین تحویل دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.526 seconds.