.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 110 کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی پلیس مازندران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مازندران از کشف 110 کیلوگرم انواع موادمخدر از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا ثقفی اظهار کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر در سطح مازندران در ایام تعطیلات نوروز، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح های ویژه موفق شدند، بیش از 110 کیلوکرم انواع موادمخدر رادر سطح استان کشف کنند.

وی با اشاره به انهدام سه باند تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح استان طی این مدت از شناسایی و دستگیری 434 متهم به خرید و فروش موادمخدر و معتادان در این زمینه خبر داد و افزود: 26 دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر طرح کنترل محورهای مواصلاتی مازندران نیز در دستور کار قرار گرفت و در نتیچه طی چهار مرحله ماموران موفق شدند، بیش از 51 کیلو گرم انواع موادمخدر را از متهمان کشف کنند.

ثقفی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر، گفت: این افراد باید بدانند حرکت‌های آنان در ایام تعطیلات نوروز از نگاه پلیس دور نمی ماند و پلیس برابر قانون به شدت با  آنان برخورد می‌کند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.