.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اورژانس بابل در ۵۶۴ حادثه امدادرسانی کرده است
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از امدادرسانی در ۵۶۴ حادثه ایام نوروز در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶ فوتی غیرتصادفی و تصادفی در شهرستان گزارش شده است.

به گزارش شمال نیوز:محمد روشن اظهار داشت: تکنسین های اورژانس بابل از آغاز طرح آماده باش نوروزی تاکنون ۵۶۴  حادثه دیده را از خطر نجات دادند.

وی افزود: اورژانس۱۱۵ بابل با۱۱پایگاه، ۲۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، شش ایستگاه سلامت و ۸۸ پرسنل این مرکز  از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین امسال در جاده ها، مراکز و میادین پرتردد، مکان های مهم و شلوغ و محل اسکان مسافران برای تسریع در امدادرسانی حادثه دیدگان مستقر شدند و در این مدت تکنسین های اورژانس بابل به ۵۵۴ماموریت اعزام شدند و به ۵۶۴ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی گفت: همکاران اورژانس در ماموریت های نوروزی خود به ۳۰۲ بیمار یاحادثه دیده به صورت سرپایی و ۲۶۳بیمار یا حادثه دیده با انتقال به بیمارستان خدمات رسانی کردند و در این مدت ۱۶مورد فوتی اعلام شد که ۱۵فوتی غیر تصادفی و یک فوتی تصادفی بود.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی بابل ادامه داد: همچنین نصب ۵۳ بنر، اسپان باند، برشور و پوشه های دکمه دار تبلیغاتی که مربوط به این ایام و مسافران و همشهریان بود از دیگر اقدامات اورژانس ۱۱۵ بابل از آغاز ماموریت های نوروزی تاکنون بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.467 seconds.