.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای احمدی نژاد شب عملیات کربلای۵ کجا بودی؟
خیلی مایلم بدانم شب های عملیات کربلای ۵ که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، "شب قدر انقلاب اسلامی" بود و همه عشاق در شلمچه گرد هم آمده بودند، شما کجا بودید!شما که سابقه جبهه ندارید که بخواهید تجدید خاطره کنید و شما که از کار انتخاباتی منع شده اید؛ لااقل بدون آقای بقایی می آمدید تا باور کنیم برای زیارت شهیدان آمده اید!
جواد تاجیک دبیر سابق ستاد راهیان نور کشور نوشت:
 
جناب آقای دکتر احمدی نژاد!
باسلام و احترام
 
شما در سال ماقبل آخر دوره ریاست جمهوری تان -که این حقیر خادمی ستاد مرکزی راهیان نور کشور را بر عهده داشتم- به منطقه آمدید. ما در فرودگاه آبادان به استقبال تان آمدیم و از آنجا با چند دستگاه خودروی وَن به سمت یادمان عملیات رمضان در منطقه پاسگاه زید حرکت کردیم. سردار باقرزاده در طول مسیر و بنده در یادمان پاسگاه زید، به بیان مشکلات زیرساختی راهیان نور از جمله جاده خاکی و پارکینگ زید پرداختیم. یادم هست سردار به شما گفتند بیایید تا دولت تان تمام نشده، یک کار اساسی برای راهیان نور انجام دهید. شما سرمستانه گفتید: "دولت ما تمام نمی شود و حالا حالاها ادامه دارد." 
 
در سال آخر دولت دهم به همراه نماینده تان در ستاد مرکزی راهیان نور -آقای مشایی- در یک سفر تشریفاتی به راهیان نور آمدید تا نمایش حمایت از ایشان در انتخابات را از این نقطه مقدس شروع کنید. از آن سفر هم چیزی برای راهیان نور در نیامد. امسال اما به همراه آقای بقایی آمده اید. این بار برای چه آمده اید؟! آمده اید که ببینید بچه های گردان کمیل چگونه پنج شبانه روز بی آب و مهمات در فکه مقاومت کردند تا آنجا که بیسیم چی گردان به شهید همت گفت به امام بگویید همانگونه که خواسته بودی حسین وار تا آخر ایستادیم و تسلیم نشدیم!
 
آمده اید ببینید که بچه ها چگونه جزایر مجنون را با تقدیم جانشان نگه داشتند، چون امام گفته بود "جزایر باید حفظ شود"! 
 
آمده اید مقاومت بچه ها در پشت کانال ماهی و سه راه مرگ شلمچه را ببینید؟ آنگاه که حسین خرازی فریاد می زد: "ما مکلفیم با وجود همه کمبود‌ها بنا به فرمان امام، با همه وجودمان بجنگیم."
 
یا اینکه آمده اید خاطرات نداشتنِ سابقه حتی یک روز حضور در جبهه را مرور کنید؟ 
 
خیلی مایلم بدانم شب های عملیات کربلای ۵ که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، "شب قدر انقلاب اسلامی" بود و همه عشاق در شلمچه گرد هم آمده بودند، شما کجا بودید!
 
حالا که مهمان شهدا هستید مثل بقیه به شما خیر مقدم عرض می کنیم. اما شما که دیگر مسئولیتی ندارید بخواهید احتمالا مشکلات راهیان نور را حل کنید -آن موقع هم نکردید- شما که سابقه جبهه ندارید که بخواهید تجدید خاطره کنید و شما که از کار انتخاباتی منع شده اید؛ لااقل بدون آقای بقایی می آمدید تا باور کنیم برای زیارت شهیدان آمده اید!
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.