.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد
تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در مازندران به ۵۱۱۱ نفر رسید
شمال نيوز: وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان ثبت نام شده 864 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.

شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران از ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی رستمی، اظهار کرد: تا پایان روز چهارم 5 هزار و 111 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کردند كه از این تعداد 253 داوطلب زن و 4 هزار 858 داوطلب مرد هستند.

 

وی تصریح کرد: از تمامی داوطلبان ثبت نام شده 864 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و 4 هزار و 247 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند.

 

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به سطح تحصیلات داوطلبان ثبت نام شده در این استان، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 38 نفر از ثبت نام شدگان سواد خواندن و نوشتن دارند و هزار و 194 داوطلب دیپلم، 378 نفر فوق دیپلم، هزار و 86 نفر فوق لیسانس، 16 نفر دکتر و 17 نفر حوزوی هستند.

 

یونسی گفت: از مجموع 5 هزار و 111 داوطلب ثبت نام شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران هزار و 506 نفر سابقه فعالیت در شورا را دارند.

 

وی در پایان تاكید كرد: داوطلبان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ششم فرودین فرصت دارند با مراجعه فرمانداری ها و بخشداری های مازندران ثبت نام کنند.

« نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی می توانند برای حضور در ( ایستگاه پنجم - شمال نیوز ) و معرفی خود در پربیننده ترین سایت خبری ، تحلیلی شمال کشور با شماره 09017013230  تماس بگیرند تا هماهنگی لازم صورت پذیرد .»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.