.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد:
شمار داوطلبان انتخابات شوراها در مازندران به ۳۴۰۰ نفر رسید
رئیس ستاد انتخابات مازندران از ثبت نام سه هزار و ۴۰۹ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:علیرضا یونسی درباره آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان شوراها در مازندران اظهار داشت: سه هزار و ۴۰۹ نفر تاکنون برای عضویت در انتخابات شوراها در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۸۴۴ نفر در حوزه های شهری و دو هزار و ۶۲۵ نفر در حوزه های روستایی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان سه هزار و ۲۳۳ نفر مرد و ۱۷۶ نفر زن هستند که برای عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

یونسی یادآور شد: از ۳۰ اسفند ۹۵ به مدت یک هفته زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است و در استان مازندران، تاکنون تعداد حوزه های انتخاباتی شهری ۵۸ و حوزه های انتخابی روستایی نیز هزار و ۵۱۰ حوزه،  جمعیت واجد شرایط نیز حدود دو میلیون ۲۳۵ هزار ۶۳۸ نفر و تعداد شعب اخذ رای نیز چهار هزار ۱۰۰ شعبه است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ع.م 1 فروردين 1396
چرا اینهمه ؟؟ واقعا چه منفعتی است؟ آین افراد در زندگی خانوادگی خود چقدر تدبیر داشته اند که هم اکنون برا تدبیر یک شهر جسارت دارند...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.