.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرارگاه نوروزی پلیس در ساری افتتاح شد
قرارگاه نوروزی پلیس با حضور فرمانده انتظامی مازندران و سایر مسئولان در ساری افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز، فرمانده نیروی انتظامی مازندران صبح شنبه در جریان افتتاح قرارگاه پلیس در ساری با بیان اینکه اقدامات نیروی انتظامی پیش از نوروز آغاز می‌شود، افزود: ما با توجه به اینکه مردم از ابتدای اسفند به استقبال نوروز می‌روند، ما طرحی به نام «استقبال بهار» داریم که در این طرح تشدید اقدامات را در حوزه‌های انتظامی و روان‌سازی ترافیک داریم.

سردار سید محمود میرفیضی  با اشاره به اینکه امسال اقدامات نیروی انتظامی با ثبت‌نام کاندیداها همگام شده، افزود: بنابراین اقدامات ویژه‌تری که با آمادگی صددرصد نیروی انتطامی شروع می‌شود، از ۲۵ اسفند با رزمایش نیروهای انتظامی و خدماتی در حوزه‌ی جاده‌ها آغاز شده و سپس بخش انتظامی نیز شروع به کار کرده است.

میرفیضی با بیان اینکه پرحجم‌ترین و بزرگ‌ترین فعالیت امدادی و خدماتی در نوروز است، افزود: بر اساس آمار در این ایام هر خانواده ایرانی حداقل یک سفر انجام می‌دهد و مازندران نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های مسافرپذیر که این امر نیازمند پیش‌بینی‌های لازم نیروی انتطامی است.

وی با اشاره به افتتاح قرارگاه مرکزی در امروز گفت: علاوه بر این قرارگاه، ۲۲ قرارگاه نیز در گستره ۲۲ شهرستان داریم که همه آنها پیش از امروز افتتاح شده‌اند.

میرفیضی با اشاره به ساماندهی هزار نفر در گشت‌های انتظامی، راهور و پلیس‌های تخصصی گفت: حدود ۱۷۳ گشت موتوری، ۴۰۲ گشت خودرویی و ۳۵۷ گشت پیاده داریم و در کنار آن ۵۳ ایستگاه در حوزه خدمات‌رسانی به مسافران در تفرج‌گاه‌ها، سواحل و محل استقرار مسافرین پیش‌بینی شده و حدو د ۲۲۰ مقر انتظامی در سطح استان که شامل مراکز شهرستان‌ها، کلانتری، پاسگاه‌ها و دیگر رده‌های خدمات‌رسان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی دارند.

میرفیضی تعداد نیروهای بکارگرفته شده برای تمهیدات نوروزی را ۷ هزار نفر برشمرد و افزود: این تعداد جدای از بحث ساماندهی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مانند هلال احمر، اورژانس، راهداری و آتش نشانی است که در مجموع حدود ۶۵۰ دستگاه ساماندهی شده است و ۲۸۱ پایگاه مربوط به این دستگاه‌های خدمات‌سان در سطح استان فعالیت دارند.

میرفیضی با اشاره به اقدمات متفاوت امسال در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از این اقدامات ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی با حضور مددکاران و مشاوران اجتماعی به‌منظور مشاوره فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در مبادی ورودی استان و در شهرهای پراسکان و اقدام دیگر اجرای تئاتر خیابانی به منظور پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی در رابطه با آموزش همگانی و رعایت نظم و مقررات گفت: در این حوزه از ظرفیت فضای مجازی، شهرداری‌ها، بیلبوردها و تلوزیون‌های شهری، صدا و سیما و برگزاری مسابقات و تهیه بروشورها استفاده شده است.

وی با اشاره بهشروه برنامه سفر بخیر از امروز گفت: در این رابطه هم از مجموعه انتظامی و هم از دیگر دستگاه‌های مرتبط در استانداری و ستاد تسهیل سفر استفاده خواهیم کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به رتبه سوم استان در تعداد تردد در سه روز اخیر گفت: از ۲۵ تا ۲۷ اسفند حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در سطح استان داشته‌ایم و پیش‌بینی ما این است که از امروز تراکم بیشتری در معابر ورودی استان خواهیم داشت.

وی همچنین از یک طرفه شدن محور چالوس از ساعت ۱۵ بعداز ظهر امروز خبر داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.