.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین فرصت ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان
ثبت‌نام در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان که از 5 اسفند ماه آغاز شده است تا روز یکشنبه 22 اسفندماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند جهت انجام ثبت‌نام به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند.

به گزارش شمال نیوز: ثبت‌نام اینترنتی در مراکز اسکان فرهنگیان از روز پنجم اسفندماه شروع شد و تا روز یکشنبه 22 اسفندماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir ادامه دارد.

وزارت آموزش و پرورش معتقد است به علت عدم وجود فضاهای مناسب اسکان و اقامت در ایام نوروز هرساله اقدام به فراهم آوردن تسهیلات و امکانات اقامتی در حدبضاعت می کند و پس از فرهنگیان که در اولویت اول قرار دارند ، سایر هموطنان نیز می توانند از مراکز اسکان نوروزی استفاده کنند.

مراکز اسکان فرهنگیان برای نوروز 96، به دو درجه "الف" و "ب"  تقسیم بندی می شوند  و بنابراین بر خلاف سال های گذشته اسکان در سطح "ج" حذف می شود و  اعتباراتی که برای تقسیم‌بندی اسکان در نظر گرفته شده بر اساس مسافرپذیری هر شهر توزیع و بخش دیگری از آن را استان‌ها تامین می‌کنند

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش حضور بیش از یک میلیون خانواده را در مدارس در ایام نوروز پیش بینی می‌کند و می‌گوید: بیش از 107 هزار کلاس درس در قالب 11 هزار مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور آماده و تلاش شده است تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سمت ارتقای کیفیت خدمات برویم و خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

695 پایگاه اسکان، 11 هزار مدرسه، 107 هزار کلاس، 261 مرکز آموزشی - رفاهی و 300 اردوگاه شامل سه هزار سوئیت، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان شامل 2000 خوابگاه و 25 هزار نفر عوامل اجرایی در ایام نوروز فعالیت می کنند که اسامی 695 پایگاه اسکان سراسر کشور بر اساس نام استان، شهرستان، نشانی پایگاه اسکان و شماره تلفن ثابت جهت پذیرش و اسکان از اینجا  قابل مشاهده است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.