.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱.۵ میلیارد ریال مکمل غذایی و دارویی قاچاق در ساری کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مکمل‌های غذایی و دارویی قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا، ماموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان ساری، بامداد امروز (چهارشنبه) چهارم اسفندماه، حین گشت زنی و انجام مأموریت در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کالای قاچاق مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند، چهار متهم به قاچاق کالا در حال جابجایی و جاساز کردن بار قاچاق از داخل یک دستگاه وانت نیسان به داخل یک دستگاه تریلر هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند، بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مکمل‌های غذایی و دارویی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه در این ارتباط چهار متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتظامی استان مازندران با هشدار در خصوص عواقب مصرف دارو و مکمل‌های غذایی بی کیفیت و تقلبی قاچاق از شهروندان خواست، در صورت مشاهده عرضه و توزیع داروهای قاچاق مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.