.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد :
دولت در پرداخت خسارات به باغداران مازندرانی موفق نبود‌
شمال نیوز: عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت خسارت به باغداران مازندران قابل دفاع نیست.
 دولت در پرداخت خسارات به باغداران مازندرانی موفق نبود‌

شمال نیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت در پرداخت خسارت به باغداران خسارت دیده موفق عمل نکرد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ساری اظهار داشت: عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی در زمینه پرداخت خسارت به باغداران مازندران قابل دفاع نیست.

وی افزود: در خصوص پرداخت خسارت به باغداران مازندران نسبت به جلسات برگزار شده و پیگیری‌های به عمل آمده عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی قابل دفاع نیست و باغداران حق دارند مطالبه گری در خصوص پرداخت خسارت داشته باشند.

یوسف نژاد با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای جبران خسارت کافی نیست افزود: شیوه و روش پرداخت خسارت نیز مورد انتقاد است.

وی بیان کرد: جلسات مختلفی با رئیس سازمان برنامه و بودجه در سطح استان و در سطح کشور برگزار شد ولی هنوز نگرانی‌های باغداران وجود دارد.

یوسف نژاد خاطرنشان کرد: باغداران حق دارند از نمایندگان پرسشگری در زمینه پرداخت خسارت را بپرسند و نمایندگان هم باید از فرصت مجلس برای مطالبه حق باغداران استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به لزوم اتخاذ تصمیمات مناسب بر تعیین تکلیف پرداخت خسارت تاکید کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1395
سلام آقای دکتر یوسف نژاد این دولت در هیچ چیز موفق نبوده است جز در مسئله گرانی فیش آب ، برق، تلفن ،گاز و بنزین کاملاً موفق بوده مردم هم خوششون می آید
نا شناس 30 بهمن 1395
اقا موفق بود بود بود بود.الکی دولت رو زیر سوال نبر..بود بو.د
اکبر 30 بهمن 1395
آقای یوسف نزاد,نمایندگان خوزستان بخاطرچندروز قطع برق,چنان بیگیری جانانه ای کردندکه سه وزیردر آن واحدبه اهوازرفتندوحتی وزیرمحترم نیرو,شخصاچندروزدر اهوازماندوبر روند کارنظارت کردند,ولی درزمان برف شدیدآذرماه وقطع گازمازندران, نمایندگان این استان حتی عرضه نداشتن وزیرنفت که هیچ,مدیرعامل شرکت ملی گازایران رابه استان بکشانندوحثی عذرخواهی کند,فقط سیمای جمهوری اسلامی بابیگیری هایش به داد مردم مظلوم مازندران رسید,درقضیه بدبخت شدن باغداران کجاهستندنمایندگان مازندران تا نوبخت ووزیرکشاورزی بازخواست کنند,؟جای مهندس نریمان نماینده ارزشمندوقدرقدرت درمجلس خالی است.حیف.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.