.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
6 بهمن سند افتخار و سربلندی مردم مازندران است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: 6 بهمن سند افتخار و سربلندی مردم مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در مراسم گرامیداشت شهدای شش بهمن آمل در مصلی قدس این شهرستان با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس و 1400 شهید مازندرانی و شهدای واقعه شهر هزارسنگر آمل توانستند تمام نقشه‌های دشمنان و تصمیمات شوم آنها را خنثی کنند، تصریح کرد: دهه فجر آغاز روزهای بزرگی برای انقلاب اسلامی است؛ دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نعمت عظیمی است که به ملت ایران ارزانی شده است.

وی حضور مردم در این مراسم را نشان از تمایل آنها برای حفظ انقلاب عنوان کرد و گفت:امام و انقلاب اطعیه الهی یا هدیه الهی است و این اطیعه را مردم باید حفظ کنند.

طبرسی با تاکید بر اینکه پشت کردن به قدرت های بزرگ دنیا شناسنامه انقلاب اسلامی است و ملت مسلمان همواره بر مقاومت تاکید دارند، گفت: باید برای حفظ انقلاب اسلامی مانند مردم آمل از خود مقاومت نشان دهیم.

وی با اشاره به واقعه شش بهمن آمل عنوان کرد: افرادی که از کردستان به سمت آمل حرکت کردند به دنبال اهدافی بودند، این افراد می خواستند نظام اسلامی را هدف قرار دهند اما زن و کودک املی در برابر این افراد حماسه آفرید؛ عده ای برای فتح مازندران وارد جنگل‌های آمل شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه این افراد به دنبال این بودند که حکومت را ساقط کرده و حوکمتی دیگر تشکیل دهند، عنوان کرد: مردم آمل سابقه تشیع دارند، مهاجمین تصور نمی کردند که این افراد اینگونه دربرابر اشان بایستند.

وی با بیان اینکه شش بهمن سند افتخار، سربلندی و عزتی برای مردم مازندران است و برای این نعمت و عزت و اقتدار و عظمت باید خدا را شکر کرد، افزود: از افتخارات طبرستان این است منشا تشکیل حکومت علویان بوده و مازندران بیشترین سادات را در استان های کشور دارد.

طبرسی با تاکید بر اینکه علامه آیت‌الله جوادی‌آملی و ذوالفنون علامه حسن‌زاده آملی از افتخارات استان مازندران به شمار می روند، عنوان کرد: مردم این شهرستان این چنین رشادت‌ها و شهامت‌هایی را آفریدید و عاملی شد تا امام راحل(ع) از شما تشکر کند از این رو باید از این شناسنامه و هویت حماسه را حفظ کنید./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.464 seconds.