.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت عضو شورای شهر بابل از بیژنی ؛
استیضاح شهردار بابل به صلاح شهر نیست
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه استیضاح شهردار به صلاح شهر نیست، گفت: مخالف استیضاح شهردار هستم.
استیضاح شهردار بابل به صلاح شهر نیست

شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه استیضاح شهردار به صلاح شهر نیست، گفت: مخالف استیضاح شهردار هستم.

به گزارش شمال نیوز، فرامرز ابوالحسنی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه شهر بابل برای توسعه و پیشرفت به وحدت و همدلی همه مسؤولان و مردم نیاز دارد، اظهار کرد: پویایی و شکوفایی یک شهر در گرو وحدت و همدلی همه مسؤولان و مردم هست.

عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه استیضاح شهردار به صلاح شهر نیست، گفت: مخالف استیضاح شهردار هستم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 بهمن 1395
درود بر شهردار بابل و حامیان او .ان شاالله بابل هم مانند ساری ثبات پیدا کند.با تشکر از امام جمعهبابل در جهت ایجاد همدلی‌.
کاربر 4 بهمن 1395
شهردار 25 درصد بودجه شهرداری رو محقق نکرده بعد آقای ابوالحسنی گفت من مخالفت میکنم منو بذارین تو لیست ....!!!.... گرفته دیگه بنده خدا. خیرشو ببینی
بابلی 4 بهمن 1395
اقا ی ابوالحسنی انتخابات نزدیک و شما مثل همیشه دنبال فرصت خدا خیرت دهد شیوه خوبی است واقعا در این مدت 10 سال عضو شورا ی شهر بودن شما چه خدمات به شهرستان بابل کردید جز خسارت به شهر
مهدی زاده 4 بهمن 1395
باسلام .اعضای موافق استیضاح شورای شهر احتمالا بازیچه دیگران قرار گرفتند.این جور که پیداست بعضی از اعضای شورا اصلا خودشان تصمیم نمیگیرند بلکه از بیرون خط گرفته وتصمیم میگیرند.اقای بیژنی مدیری هست که باج به کسی نمیدهد خاطرم هست که فرمودند اومدم کار کنم نیامدم که باج بدهم .اعضای که موافق استیضاح اقای بیژنی هستید انتخابات نزدیک میباشد کار سیاسی نکنید.درود بر سردار سازندگی بابل سردار بیژنی عزیز
نا شناس 4 بهمن 1395
آقای ابوالحسنی برای تمدید ریاست خود بر شورا . تلاش نموده است گروه شش نفره را بنحوی راضی داشته باشد یک گروه را قول عزل جدی شهردار را داده بود و گروه دیگر را برای ابقاد شهردار. وقتی دستش رو شد با تمام زیریکی محافظه کارانه اش ار مسند کنار زده شد.
برای ترفند دیگر جهت حفظ کمیسیون تحوبل خود ( تحویل پروژه ها از پیمانکاران ) با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجددا برای عزل شهردار همراه جدی شد . که این کمیسیون برایش از هر کمیسیونی مهمتر بوده است. بعداز موفقییت این ترفند دنبال بهونه جویی بود که فرمایشات حکیمانه امام جمعه محترم در خصوص امورات شورا و شهردار بیان داشتند بهونه ایی شد برای ایشان.
البته حرف امام جمعه براش ملاک عمل نیست چون اگر منافع اش مورد خطر قرار میگرفت اون موقع بیانات امام جمعه براش چقدر حجت بود مشخص میشد.
برای گرفتن امتیازات نقشهایی را رو نموده است مثال : روزی برای تشیخص قانع شدن سوال درآمدی شورا از شهردار (کسب درآمد ضعیف و عدم جذب سرمایه گذاری) ابوالحسنی رای مثبت قانع شدن را داده است حال روز دیگر در نطقش بواسطه نزدیک شدن انتخابات و کسب نظر انبوه سازان ، سیاست شهرداری و شهردار را در کسب درآمدی ضعیف را غلط خوانده است و اظهار اخلاقی و شرعی در این خصوص دانسته است.
حال تصمیم با شما خوانندگان
سما 4 بهمن 1395
اتفاقا به صلاح شهر و همه همشهریان می باشد.
بالاخره منافع ابوالحسنی ایجاب می کنه که از بیژنی حمایت کند.
رئیس شرکت واحد اتوبوس رانی را چه به شهرداری
نا شناس 4 بهمن 1395
اب در نمیاد نان که در میاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.545 seconds.