.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمال نیوز بررسی می کند ؛
انتخابات هیأت فوتبال مازندران و همه حرف و حدیث ها !
شمال نیوز : این انتخابات شاید دو قطبی به نظر رسیده و به جدال بهروان - عالیشان مبدل شده اما هر چه که به موعد برگزاری مجمع نزدیک می شویم به نظر می رسد با توجه به ترکیب مجمع ، احتمال پیروزی بهروان بیشتر است مگر آنکه بازنشستگی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان مانع از حضورش در این سمت شود و یا شاید حتی روی رای اعضا تاثیر بگذارد .....

شمال نیوز : انتخابات هیأت فوتبال مازندران این روزها به یکی از اصلی ترین بحث محافل ورزشی استان تبدیل شده. جایی که قرار است سکان هدایت یکی از فوتبال خیزترین استان های کشور به دستان فردی واگذار شود.

اما نکته ای که ابهامات زیادی را در این قضیه به وجود آورده بحث حضور یا عدم حضور بازنشستگان در انتخابات است چرا که غلامرضا بهروان رئیس فعلی هیأت فوتبال مازندران خود یک بازنشسته است و در صورتی که منع قانونی برای حضورش در انتخابات وجود داشته باشد، عملاً از صحنه کنار می رود.

نگاهی به گذشته

انتخابات هیأت فوتبال مازندران همواره با حاشیه های خاصی همراه بوده و هست. در سال 91 مدیرکل وقت ورزش و جوانان مازندران که علاقه خاصی به سپردن ریاست هیأت فوتبال به کاندیدای مورد وثوق خود داشت، با استناد به قانون منع حضور بازنشستگان در راس هیئت های ورزشی ، تلاش های زیادی برای کنار زدن بهروان از صحنه انتخابات از خود نشان داد. این تلاش ها حتی تا روز انتخابات هم ادامه داشت که نتیجه آن برگزاری یک مجمع پرتنش بود.

در مجمع انتخابات سال 91 علی کفاشیان که بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال ریاست مجمع را نیز بر عهده داشت، حضور بازنشستگان در انتخابات را با قوانین مغایر ندانست و در آن مجمع غلامرضا بهروان با کسب 33 رأی از مجموع 42 رأی مأخوذه برای 4 سال در سمت ریاست هیأت فوتبال مازندران ابقا شد.

انتخاباتی با 8 نامزد

اما برای انتخابات پیش رو که قرار است نهم بهمن ماه برگزار شود، هشت نفر به نام های غلامرضا بهروان، هادی خلردی، حسین مکارمی، مختار مهدوی، ایرج پازوکی، پرویز رمضانپور خاکی، عادل عالیشان و رحیم درزی خلردی برای احراز ریاست هیأت فوتبال مازندران برای یک دوره چهار ساله دیگر نام نویسی کرده اند.

از همان ابتدا پرواضح بود که ثبت نام عادل عالیشان بعنوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان برای تصدی ریاست هیأت فوتبال مازندران انتخاباتی پرشور را به دنبال خواهد داشت. چرا که انصراف هادی خلردی، مختار مهدوی و رحیم درزی خلردی به نفع بهروان و همچنین کنار کشیدن حسین مکارمی، ایرج پازوکی و پرویز رمضانپور خاکی (که همگی از منتقدین سرسخت بهروان محسوب می شوند) در حمایت از عالیشان محتمل به نظر می رسید کما اینکه چند روز پیش مکارمی انصراف کتبی خود از حضور در انتخابات را به اداره کل ورزش و جوانان مازندران تحویل داد.

از سویی دیگر عالیشان هم تمام توان و تمرکزش را روی نقطه ضعف و پاشنه آشیل بهروان که همان بازنشستگی وی بود معطوف کرد و سخت کوشید تا پای نهادهای نظارتی را به ماجرا باز کرده تا مانع از حضور مجدد رئیس مطلق دو دهه اخیر فوتبال مازندران در انتخابات شود. معاون حال حاضر اداره کل ورزش و جوانان مازندران به خوبی می داند که یارای رقابت با بهروان در مجمع را ندارد و به همین خاطر شب و روز در حال رایزنی است تا مبادا در روز مجمع بهروان را روبروی خود ببیند.

این انتخابات شاید دو قطبی به نظر رسیده و به جدال بهروان - عالیشان مبدل شده اما هر چه که به موعد برگزاری مجمع نزدیک می شویم به نظر می رسد با توجه به ترکیب مجمع ، احتمال  پیروزی بهروان بیشتر است مگر آنکه بازنشستگی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان مانع از حضورش در این سمت شود و یا شاید حتی روی رای اعضا تاثیر بگذارد .

معاون اداره کل ورزش و جوانان باید در نظر داشته باشد که اعضای مجمع با توجه به ترکیب و پینش آن ، به کسی غیر از بهروان رأی نخواهند داد و با وجود تمام انتقاداتی که از مدیریت 20 ساله وی بر فوتبال مازندران صورت می گیرد اما همچنان مطلوب نظر اعضای مجمع است و اتفاقاً حالا که جایگاه بهروان در فدراسیون فوتبال از عضویت در هیأت رئیسه گرفته تا نائب رئیسی دوم فدراسیون، ریاست سازمان لیگ، ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ و حالا به یک مشاور تنزل پیدا کرده اما علاقه مندان به تداوم ریاست وی این را به فال نیک گرفته و معتقدند که بهروان حالا می تواند تمام وقت خود را صرف فوتبال مازندران کند و از تمام تجارب و اندوخته هایش برای احقاق حقوق حقه فوتبال این استان در کشور بهره ببرد.

 استعلام حسین زادگان و پاسخ دبیرکل فدراسیون فوتبال

در پی کشمکش های فراوانی که در راه برگزاری انتخابات هیأت فوتبال مازندران و بحث حضور یا منع حضور بازنشستگان در آن به وقوع پیوسته بود، حبیب حسین زادگان در تاریخ 19 دی ماه سال جاری با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال در این خصوص استعلام می گیرد که علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون روز چهارشنبه 29 دی ماه در بازگشت به این نامه رسماً حضور بازنشستگان در مجمع انتخابات هیأت های فوتبال های استان ها را بلامانع اعلام کرد.
در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران آمده: احتراماً بازگشت به نامه شماره 26412/12/223 تاریخ 19/10/95 به استحضار می رساند نظر به اینکه همکاری با هیأتهای ورزشی شغل محسوب نمی شود و حقوقی نیز دریافت نمی کنند و همچنین به استناد ماده یک هیأتهای فوتبال استانها، که یک نهاد مردمی و غیر دولتی می باشد، لذا حضور بازنشستگان در انتخابات هیأتهای فوتبال استانها بلامانع می باشد.

با نامه ای که فدراسیون فوتبال با امضای دییرکل به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارسال نموده، باید چشم انتظار بود و شاهد تصمیم مجمع ماند .




** تاج می آید؟

بر اساس شنیده ها، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که سالها سابقه همکاری مشترک با بهروان در فدراسیون فوتبال را دارد، روز شنبه نهم بهمن ماه سال جاری برای برگزاری انتخابات هیأت فوتبال مازندران شخصاً به مازندران سفر می کند تا ریاست مجمع را بر عهده بگیرد.

حال باید منتظر ماند و دید با توجه به تحولات صورت گرفته آیا ریاست بهروان بر هیأت فوتبال مازندران باز هم تمدید می شود یا روزهای باقی مانده تا برگزاری انتخابات داغ این هیأت آبستن اتفاقات دیگری خواهد بود؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد احمدی 2 بهمن 1395
با سلام و خسته نباشید باید خدمت بزرگان و اهل فن ورزش عرض کنم که در این دو دهه جزء خیانت به ورزش فوتبال استان جناب بهروان چکار کردند????? چرا باید به پیروی از مافیای فوتبال اطاعت کنیم....آقایان ورزشی بهروان تموم شده است و حق مازندران را به لطف همکاران صدیقشان که امروز کاملا معرفی شده اند برای ما ثابت شده اند.!! و شما آقای خلردی منتظر عواقب کارهای پلید و دروغین خود را به مردم فهیم و ورزشدوست مازندران خواهید داد.....چشم خود را به روی حقایق باز کنیم و مردی تحصیل کرده از جنس فوتبال و ورزش استان را برای چهار سال بپذیرم....عادل عالیشان بی شک در مجمع روز نهم با اقتدار پیروز می شود و با صداقت به داد فوتبال مازندران می رسد...آقایان فریب حرفهای دروغین و تبلیغات کاذب مجریان صدا و سیما را نخورید....بانوان محترم شما هم از بهروان در ورزش فوتبال ضربه خوردید.....بهروان به نساجی مازندران پر طرفدار ترین تیم شمال کشور هم خیانت کرده.....خواهشا این مطالبو به طور کامل نمایش دهید و از شما سایت محترم و حقیقت وار شمال نیوز کمال تشکر و امتنان را دارم......
ناصرآملت 2 بهمن 1395
عالیشان دراین حدواندازه نیست
اهالی ورزش 2 بهمن 1395
دوران بهروان و مافیای فوتبال دیگر تموم شده.فوتبال استان روبه نابودی نیست کلا نابود شده، به داد ورزش فوتبال استان برسید.اصلا مجمع معنی ندارد،چرا باید کسی که فوتبال استان را نابود کرده به خود اجازه دهد که پس از دو دهه دوباره در مجمع شرکت نماید.اصلا شک داریم به مجمع انتخاباتی این دوره.جناب آقای اسدی دبیر فدراسیون به ما توضیح دهید که چرا یه فرد تموم شده و بازنشسته باید در مجمع شرکت کند?!?! به راستی در این دو دهه فعالیتهای جناب آقای بهروان در ورزش فوتبال استان جزء تباهی و نابودی و خیانت در استان بر همگان مشهود است و اینبار این مجمع محترم نشان می دهند که بهترین و شایسته ترین فرد برای فوتبال استان کسی نمی تواند باشد جزء عادل خان عالیشان.کسی که کارنامه درخشانش در ورزش استان به خوبی دیده می شود،فردی که اهل باج دادن به مافیای فوتبال نیست و فقط با اصرار ورزشدوستان و مردم فهیم و ولایی استان پا به این عرصه گذاشته و مطمنا با رای آوردن در مجمع به امثال جناب بهروان و مافیای فوتبال کار بلدی خود را بر همگان ثابت می کند.بهروان در این دو دهه به همه استان کمک کرده و به ورزش فوتبال مازندران به جای خدمت خیانت.به راستی که کار باید به اهل کار سپرد. ( پیشکسوتان و اهالی ورزش استان مازندران)
مرتضی ساجدی 2 بهمن 1395
امیدوارم درروزانتخابات شاهد باشیم که اعضاء مجمع با آراء خودپرونده دودهه رخوت وسردرگمی حاکم برفوتبال مازندران رادرهم بپیچند.
رزاق پور 2 بهمن 1395
دودهه مدیریت آقایان برفوتبال مازندران ودودهه حسرت لیگ برتر!!!!
حسن ساجدی 2 بهمن 1395
شموشک نوشهرکجاست؟ سایپاشمال کجاست؟صنعت ساری کجاست؟ نساجی هم طی این سالها تابالاهای جدول میاداما نمیدونم چراباحاشیه سازی های پشت پرده ازصعودبازمیمونه!!!! دوستان لطفا دست ازسرفوتبال بردارید.
طرفدارنساجی 2 بهمن 1395
دوباره نساجی نتایج خوب گرفت وآقایان احساس خطرکردن!! تعویض سرمربی تیمی که خوب نتیجه میگیره یعنی چی؟؟؟ آیابه جزحاشیه سازی توسط دستهای پشت پرده فوتبال معنی دیگه ای داره؟؟ بعضیهانمیخوان یه تیم شهرستانی لیگ برتری باشه.خصوصا ازقائم شهروبابل.
شمالی 3 بهمن 1395
چقدر تنگ نظر هستید بهروان شناسنامه ملی کشور است همه استان ها تلاش می کنند یک نفر مثل بهروان در جایگاه فوتبال ایران داشته باشند شما میخواهید این نماینده استان های شمالی را از دست بدهید انصافا ابن آقای که الان شده رقیب مهندس بهروان در حد و اندازه او هست چه جایگاهی میتواند در ورزش کشور داشته باشد. من یک گیلانی هستم و افتخار میکنم که یک شمالی مسئولیت ملی در فوتبال کشور دارد. با این اقدام تنگ نظرانه مهندس بهروان را از دست می دهیم آنوقت حسرت میخوریم که این آقا را از دست دادیم.
ali425 3 بهمن 1395
بهروان اگر ... داشت بابت یک اشتباه تیم خونه به خونه را نابود نمی کرد دیگر استادیوم ها هزاران فحاشی ناموسی میکنند هیچ اتفاقی نمی افتد ولی بابل یک اتفاق افتاد تیم را نابود کردند یا دیک ضرب المثل می افتم که راجع به اقای بهروان صدق می کند (.... ))
فوتبالی های جویبار 3 بهمن 1395
هیچکس از کاندیداها در حد و اندازه بهروان نیست، با تمام انتقادات به عملکرد بهروان اما از همه کاندیداها اصلح تر است، اعضای مجمع بهتر از هرکسی میدانند بهروان رئیس هیات است، البته رقیب بهروان دست به کارهای کثیف و نخ نما شده ای زده و می زند که رای دهندگان به اقدامات مافیاگونه ی رقیب بهروان و آدمهای پشتش واقف هستند...
نوید اسماعیلی 2 بهمن 1395
سلام به مخاطبان سایت وزین نیوز شمال که حقایق را بازگو می نماید و سلام به اهل قلم و درست نویسان ورزش استان.باید واقع نگر به ورزش فوتبال استان بنگریم.شمایی که می گویید بهروان فرد اصلح این دوره از انتخابات می باشد حال سوال اینجاست جایگاه فوتبال مازندران در کشور کجاست? سوال دیگر چرا باید از کسی حمایت کنیم که در دو دهه اخیر نتوانسته فوتبال مازندران را صاحب نماینده ای در لیگ برتر کشور کند? و شما آقایی که مطمنا از طرفداران بهروان هستید و یا شمایی که از گیلان کامنت گذاشتید خودتان بهتر می دانید که مردم فهیم و فوتبالدوست مازندران دیگر بریده اند و خسته شدند.چون بهروان در طول این دو دهه فقط چوب لای چرخ فوتبال استان گذاشته.چرا از حقایق نمی گویید، شمایی که ندونسته و نشناخته عادل عالیشان را تخریب می کنید.فوتبال مازندران را با نام نساجی،شموشک،صنعت و ... می شناسند و بهروان در حد این تیم ها فقط و فقط ظلم کرد.چرا در ورزشگاه بزرگ شهید وطنی هواداران به نام نساجی از او تنفر دارند.عادل عالیشان با بهروان و مافیای اصیل فوتبال مازندران مبارزه می کند تا نشان دهد حق فوتبال مازندران و جایگاه فوتبال استان در این حد و اندازه ها نیست.در مورد پست های بهروان اشاره کردید، من هم تیشه به ریشه فوتبال استانم بزنم و بودجه فوتبال استان را باج دهم خوب معلوم که پست های مختلف می دهند.سوال آخر بهروان 20 سال در فوتبال استان بودن حالا بس است،ایشان به قول طرفدارانش آدم بزرگی هستند بزرگی کنند دست از سر فوتبال مازندران بر دارند و به قول قدیمی ها سر پیری و معرکه گیری.آقا ما اصلا دوس نداریم این آقا بیشتر از دلسوزی فوتبال استان رو بکنه.و یه پیشنهاد قبل مجمع بین عالیشان و بهروان تموم شده مناظره فوتبالی بزارن.اونوقته معلوم میشه که چه کسی در حد و اندازه های فوتبال استان نیست.البته چون برخی از مجریان به اصطلاح ورزشی صدا و سیما هم می دونند که بهروان فقط به فوتبال استان خیانت کرده محافظه کاری می کنند و به دروغین از او حمایت می کنند.بهروان خواهشا حیاء کن و ما را .......امکان ندارد این دوره شما را اهالی ورزش دوست فوتبال استان بپذیرن.البته اگه تو مجمع رای بیارن که فک میکنم جزء خلردی کسی بهش رای بده.
احمد 2 بهمن 1395
دوست عزیزکه بنام شمالی کامنت گذاشتی. لطفاازخواب بیدارشو صبح شده.بهروان دیگه توفدراسیون فوتبال هیچ پستی نداره. انشاالله روزمجمع هم فوتبال مازندران ازاین وضع نجات پیدامیکنه.
صابر 2 بهمن 1395
آدمهای دوروبرهیات فوتبال کنونی این هیات روبه بیراهه بردن وعلاوه بربهروان اونهاهم بایدپاسخ عقب ماندگی ومعضلات فوتبال روبدن.
............ از تنکابن 2 بهمن 1395
عادل عالیشان تنها میتواند به داد فوتبال استان مازندران برسد و از شما آقای بهروان به خاطر خوبیهایتان به فوتبال استان تشکر میکنم و از شما تقاضا میکنم بهتر است به فکر استراحت باشید و نگران فوتبال استان نباشید چون عالیشان به خوبی مشکلات فوتبال استان را می دانند و در کار بلدی او شکی نیست.بهروان خدا نگهدار با فوتبال مازندران.
فوتبالی 2 بهمن 1395
بهروان بسه دیگه هیا کن فوتبال استانو رها کن.درود به غیرتت عادل عالیشان
اهالی ورزش 2 بهمن 1395
بهروان خدا نگهدار.عالیشان یادش بده غیرتو تعصب به فوتبال استانو.تنها فرد اصلح مجمع انتخاباتی فوتبال استان عادل خان عالیشان
مینا راستگو از تنکابن 2 بهمن 1395
عادل عالیشان تنها میتواند به داد فوتبال استان مازندران برسد و از شما آقای بهروان به خاطر خوبیهایتان به فوتبال استان تشکر میکنم و از شما تقاضا میکنم بهتر است به فکر استراحت باشید و نگران فوتبال استان نباشید چون عالیشان به خوبی مشکلات فوتبال استان را می دانند و در کار بلدی او شکی نیست.بهروان خدا نگهدار با فوتبال مازندران.
هوادارفوتبال 3 بهمن 1395
بهروان قبل ازاینکه رییس هیات فوتبال بشه، نهدرهیچ تیمی فوتبال بازی کرده بودونه تحصیلکرده ورزشی بود. یه آموزش پرورشی بودکه کمک داورهم بود. اماعالیشان هم تحصیلکرده ورزش هست،هم سوابق مدیریتی درورزش دارد.پس مطمئنا اگرسکان هیات فوتبال استان رابدست بگیردباتوجه به سوابقاجرائی وسوابق ورزشی درفوتبال ونیروی جوانی،روزهای خوب فوتبال مازندران درپیش است.
ورزشی 3 بهمن 1395
جالبه!!! بازنشسته حمل ونقل وپایانه ها وبازنشسته آموزش وپرورش میتونه رییس هیات فوتبال باشه!!! اما یه جوان تحصیلکرده ورزشی باسوابق مدیریتی دردستگاه ورزش وتحصیلات عالیه ورزشی نمیتونه رییس فوتبال مازندران باشه؟؟؟ آقایان بسه دیگه. لطفادست ازسرفوتبال بردارید.
شایدفوتبال مازندران بازهم روزهای خوش گذشته راتکرارکند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.001 seconds.