.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی مهدی کرباسیان؛
مرتضی هاشم پور مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان شد
طی حکمی از سوی مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دکتر مرتضی هاشم پور به عنوان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان منصوب شد.


طی حکمی از سوی مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران دکتر مرتضی هاشم پور به عنوان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان منصوب شد.
به گزارش شمال نیوز مجتمع سنگ آهن سنگان دارای اهمیت بسیار زیادی در حوزه معادن کشور دارد که در حکم ذکر شده هاشم پور علاوه بر عضو هیات اجرایی به عنوان مدیر این مجتمع نیز منصوب شده است.
یادآور می شود مرتضی هاشم پور در کارنامه مدیریتی خود مدیرعاملی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران،مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و مدیر عامل شرکت احداث صنعت کشور را دارا می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضايي 27 دي 1395
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مرتضي هاشم پور
خبر انتصاب جنابعالی به سمت مدير مجتمع سنگ آهن سنگان و عضو هيئت اجرايي آن مجتمع عظيم و بزرگ , که نشان از شایستگی و توانمندی و تجارب ارزشمند شما دارد موجب مباهات شده است. لذا با تبریک این فرصت خدمت ، موفقیت و سربلندی و تندرستی آنجناب را از درگاه ایزد منان آرزومندم. ارادتمند رضايي قادي
مهدی حبیبی قادی 27 دي 1395
برادر ارجمند جناب آقای دکتر هاشم پور

انتصاب حضرتعالی را بعنوان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان وعضو هیئت اجرایی آن مجتمع بزرگ که موجب خرسندی وسرافرازی است و نشان از تجارب وتوانمندی وشایستگی شمادر مدیریت اجرایی می باشد صمیمانه تبریک وتهنیت عرض نموده وآرزوی موفقیت برای شما سرور گرامی را از خداوند منان خواستارم .

ارادتمند شما سرور گرامی مهدی حبیبی قادی
نا شناس 27 دي 1395
جناب آقای دکتر هاشم پور انتصاب جنابعالی به سمت مدیرمحترم مجتمع سنگ آهن سنگان راصمیمانه تبریک عرض می نمایم (امراله رضایی)
عباس نوریان از کفشگرکلا بزرگ قائمشهر 27 دي 1395
جناب دکتر حاج مرتضی هاشم پور انتصاب شایسته حضرت عالی را تبریک میگویم از خداوند متعال برای جناب عالی ارزوی موفقیت وسلامتی رادارم
بهروزمقصودی شهمیرزادی 26 دي 1395
جناب آقای دکترمرتضی هاشم پور
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیروعضوهیئت اجرایی مجتمع سنگ آهن سنگان راصمیمانه تبریک عرض نموده وازخداوندمنان آرزوی توفیق ،تندرستی وسربلندی برای حضرتعالی خواستارم .
محسنی 26 دي 1395
جناب آقای دکتر هاشم پور
انتصاب شما رابه عنوان مدیر عامل مجتمع سنگ آهن سنگان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت داریم
نا شناس 27 دي 1395
چرا مدیر کل منابع طبیعی مازندران- ساری تغییر نمی کند.مدیریت منابع طبیعی منطقه ساری نیاز 100 درصد به تغییر دارد.
پاسخ ها به این نظر
مطلع 28 دي 1395
دوست عزیز شنیده ها حکایت از آن دارد که بزودی مدیر کل منابع طبیعی مازندران ( ساری ) منصوب می شوند.و از همه مسئولین استان بخاطر این تغییر و تحول تشکر و قدر دانی می کنیم.
نا شناس 28 دي 1395
صنعت مازندران توسعه داديد رفتيد خراسان مبارك باشه
سوادکوه 28 دي 1395
جناب آقای دکتر هاشم پور
انتصاب شایسته حضرتعالی در جایگاه مدیر عاملی مجتمع سنگان را تبریک عرض نمود آرزوی سلامتی ،موفقیت را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) را خواستارم .
ملكي 28 دي 1395
آرزوي موفقيت وتوام با سلامتي براي دكتر هاشمپور مدير لايق استان
رضا فلاح 28 دي 1395
استاد ارجمند جناب آقاي دكتر هاشم پور . انتصاب حضرتعالي به سمت مديريت مجتمع سنگان نشان از لياقت و توانمندي شماست. جنابعالي افتخار اين استان هستيد. اميدوارم سالم و موفق باشيد
اسماعیل یوسفی 29 دي 1395
جناب آقای دکتر مرتضی هاشم پور
انتصاب شایسته حضرتعالیبه عنوان مدیر عامل مجتمع سنگ آهن سنگان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت وروز افزون در تمام مراحل زندگی را از خداوند منان خاستارم
احمدرضایی قادی 30 دي 1395
جناب آقای دکتر مرتض هاشمپور:انتصاب حضرتعالی را به سمت مدیریت مجتمع سنگان که از نشانه لیاقت وتواتمندی جنابعالی میباشد تبریک عرض نموده واز خداوند منان برای جنابعالی موفیقت وسلامتی مسئلت دارم.
امیدمحمودی 18 بهمن 1395
دکترعزیز !
در هر سنگر و هر پست که باشید بی شک سرمنشا تحول مثبت وجهش علمی و غفنی و انسانی در آن حورزه خواهد بود
تبریک به شما و جامعه صنعت خصوصا صنعت حساس و ملی آهن و فولاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.