.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت تمام قد نیازآدری از رئیس قوه قضائیه ؛
تضعیف قوه قضاییه هدف دشمن است
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به نشانه‌گیری برخی در فضای مجازی با اهداف نهایی هوشمند و در تعقیب زیرسؤال بردن مسؤولان انقلابی و ولایی نظام گفت: اهداف انتخاباتی در تضعف قوه قضاییه وجود دارد.....

شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به نشانه‌گیری برخی در فضای مجازی با اهداف نهایی هوشمند و در تعقیب زیرسؤال بردن مسؤولان انقلابی و ولایی نظام گفت: اهداف انتخاباتی در تضعف قوه قضاییه وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز ، حسین نیازآذری، با اشاره به نشانه‌گیری برخی در فضای مجازی با اهداف نهایی هوشمند و در تعقیب زیرسؤال بردن مسؤولان انقلابی و ولایی نظام، اظهار کرد: در این فراگرد نفوذی‌ها با گفتمان مشترک در فضای مجازی و با شبهه‌افکنی پیرامون سلامت و پاکدستی مدیران ارشد نظام به‌ویژه رئیس دستگاه قضایی که به لحاظ حساسیت جایگاه خدمتی همواره در ردیف نخست اینگونه تحریف‌ها، تخریب‌های مخدوش شده قرار گرفته است.

نماینده بابل با بیان اینکه در شرایط حساس و بنیادین کنونی و به واسطه تحولات و دگرگونی‌های بین‌المللی نیازمند وحدت، همزبانی، همدلی و هوشیاری همه جریان‌های سیاسی درون نظام در گستره ارزش‌های اسلامی بیش از پیش هستیم، تصریح کرد: به‌طور یقین در این‌گونه اظهارنظرها در فضاهای مجازی، خشنودی و شادی فزاینده سازمان‌های مخوف جاسوسی نظام سلطه را فراهم ‌می‌آورد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه از نیروهای خودی، دلسوز مردم و نظام انتظار می‌رود در حراست و حفاظت از منافع ملی، بهانه تبلیغاتی برای دشمنان و معاندان نظام را به وجود نیاورند، اضافه کرد: برای همگان ثابت شده است که حضرت آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه از اتهامات واهی و پوچ سواستفاده مالی از حسابی که به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی براساس قانون افتتاح شده و کاملا دولتی، قابل محاسبه و رسیدگی است به کلی مبرا و منزه است.

نماینده مردم بابل با تأکید بر اینکه در این جریان به قوه قضاییه ظلمی شده است که ناباورانه است، گفت: ایجاد ذهنیت منفی علیه خادمان به مردم و نظام در تاریخ انقلاب بی‌پیشینه نبوده و باید با دقت سرشار و هوشمندی فراگیر، موضوعات این چنینی مسؤولانه رصد شده تا باعث دلسردی آحاد مردم نشود.

وی افزود: ملت به خوبی می‌داند که هدف اصلی طرح اینگونه مسائل اعتماد‌زدایی است که از این طریق انتخابات سال 96 تحت‌الشعاع روند سیاسی قرار گرفت و شادابی و طراوت را از نهادهای مدنی کم و به نفع خود مصادره کنند.

نیازآذری با اعلام اینکه هدف تخریب‌کنندگان فراتر از قوه قضاییه است، خاطرنشان کرد: حساسیت به آزادی بیان در چارچوب قانون اساسی برای همگان به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد اما باید مراقب بهره‌برداری دشمنان از اظهارنظرها باشند تا باعث تضعیف قوا نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی ولایتمدار 17 آذر 1395
درود بر حاج حسین عزیز که همیشه در خط ولایت هستی
بابلی 16 آذر 1395
یکی باید به تخلفات تو و دار و دستت رسیدگی کنه
نا شناس 18 آذر 1395
تضعیف قوه مجریه کار کیه؟!!!!!!!!!!!! آقای نیاز جنابعالی به هر جهتی که سود داشته باشی میری همین چند روز پیش اظهار نظرت رو راجع به استاندار مازندران رو خوندم ! وای به حال مردم ....................
binam 18 آذر 1395
مدیرمحترم سایت واقعافکرمیکردم سایتت ازاده نمیدونستم توهم نوکری بیش نیستی چراپیاممونذاشتی میترسی برکنارت کنندمتاسفم برات
برسمنانی 19 آذر 1395
واقعا
دستمریزاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.