.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی محمع نمایندگان مازندران خبر داد :
میز هیات دولت روز چهارشنبه برفی می شود
شمال نیوز: پس از دیدار صبح دوشنبه اعضای مجمع نمایندگان مازندران با جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، پرونده خسارات و مشکلات برف مازندران چهارشنبه در دولت مطرح می شود.

شمال نیوز: سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: پرونده خسارت های برف مازندران چهارشنبه بر روی میز هیات دولت قرار می گیرد.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری پس از دیدار صبح دوشنبه اعضای مجمع نمایندگان مازندران با جهانگیری معاون اول رییس جمهوری گفت: پرونده خسارات و مشکلات برف مازندران چهارشنبه در دولت مطرح می شود.

نیازآذری افزود: معاون اول رییس جمهور براین باور است که مازندران یک استان مهم برای کشور است و نفش ملی دارد و از لحاظ بخشی هم قابلیت مهم گردشکری دارد. از نظر دولت مازندران استان اصلی کشاورزی کشور است و نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور داردو از همه جهت باید حمایت شود.

وی بیان کرد: پیش از سخنان معاون اول رییس جمهور استاندار مازندران و هریک از نمایندگان استان مهمترین مسائل و مشکلات استان و حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

نیازآذری یادآور شد: به کوشش مجمع نمایندگان استان مازندران سه نشست برای پیگیری مسائل ومشکلات استان مازندراندر پایتخت تشکیل می شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان افزود: پیرو نشست روز پنج شنبه 11 آذرماه مجمع نمایندگان با استاندار، معاونین استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری مازندران برای بررسی و رسیدگی به روند مدیریت بحران در استان مازندران و نحوه پیگیری خسارات ناشی ازبرف و اصلاح زیرساخت ها مقرر شد دومین جلسه با حضور دستگاه های ذیریط در صبح دوشنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

نیازآذری افزود: مجمع نمایندگان مازندران همچنین صبح دوشنبه با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور جلسه داشت و عصر همین روز نیز در نشستی مهم با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه پیگیر مهمترین مسائل استان خواهند بود.

به گزارش ایسنا، به گفته سخنگوی مجمع نمایندگان قرار است در دیدار با دکتر نوبخت چندتن از وزرای دولت نیز حضور خواهند داشت.

نیازآذری تصریح کرد: مجمع نمایندگان با اجماع کامل اهم مشکلات و نیازمندی های استان را در سطوح ملی پیگیری می کند و پشتیبان دستگاه های اجرایی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آذر 1395
برای خسارت توفان قایمشهر که تصمیم گرفته شد در هیئت دولت اسرع وقت اقدام شود صدها میلیارد تومن اعتبار تخصیص داده شد ولی یک ریال نه به ما وام دادند نه خسارت توفان زده قایمشهر: خدادادی
علی 16 آذر 1395
ضمن سپاس از نمایندگان محترم به استحضارمیرساند که هنوز مردم شهرهای بابل قائمشهر وآمل خسارت های ناشی از تندبادشدیدچندماه قبل را دریافت نکردند و حتی وام با بهره کم را به خسارت دیدگان این سه شهر ندادند!!!این پرداخت خسارت همانند پرداخت خسارت تند باد سرکاری میباشد!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.