.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حیات بخشیدن به 5 نفر ؛
دانشجوی جوانی که درس فداکاری داد / گلایه مندی شدید خانواده مرحومه از مسئولان قائم شهر
شمال نیوز : شیدا زارعی دانشجوی جوان فیزیک که در 22 سالگی متاسفانه دچارمرگ مغزی شد ، زندگی 5 انسان بیمار را نجات داد و اینگونه درس فداکاری را به همنوعانش آموخت .....
دانشجوی جوانی که درس فداکاری داد / گلایه مندی شدید خانواده مرحومه از مسئولان قائم شهر

شمال نیوز : دانشجوی جوان قائم شهری پس از مرگ مغزی و بنا به وصیت خودش و رضایت خانواده ، به 5 انسان زندگی دوباره بخشید .

شیدا زارعی دانشجوی جوان فیزیک که در 22 سالگی متاسفانه دچارمرگ مغزی شد ، زندگی 5 انسان بیمار را نجات داد و اینگونه درس فداکاری را به همنوعانش آموخت .

این دانشجوی جوان همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهدات امام حسن مجتبی و امام رضا ( ع ) با تاسی از این بزرگواران که منادی رحمت و مهربانی هستند نماد ایثار و از خودگذشتگی گشت و اگر چه از دنیا سفر کرد اما نامش برای همیشه در زمره انسان های نیک ثبت و درج شد .

گفتنی است مرحومه شیدا زارعی فرزند جانباز دفاع مقدس محمد زارعی و خواهرزاده سردار شهید تیمور علیپور است که شب گذشته پس از مرگ مغزی اعضای خود را به بیماران نیازمند عضو ، اهدا کرد .

گلایه مندی شدید خانواده مرحومه از مسئولان قائم شهر

پدر این مرحومه در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما از تلاش برای تدفین این دختر فداکار در آرامگاه کفشگرکلای قائم شهر خبر داد که تاکنون به نتیجه نرسیده است .

محمد زارعی گفت : به دلیل اینکه قبر مادر بزرگ دخترم در آرامگاه کفشگرکلای قائم شهر قرار دارد بنا داریم که در روی همان قبر و بصورت دو طبقه این مرحومه را دفن نماییم که با ممانعت هیئت امنای این آرامگاه روبرو شدیم .

وی افزود : متاسفانه از شب گذشته تا کنون پیگیری های ما از طریق مسئولان شهرستان نتیجه ای نداد و این آقایان پاسخ مثبتی در قبال ایثار و فداکاری دخترم ندادند و مشکل را حل نکردند .

زارعی با ابراز تاسف از بی توجهی مسئولان قائم شهر به این کار ایثارگرانه اظهار داشت : در همه شهرستان ها از کسانی که اعضایشان را اهدا می کنند تجلیل می شود و مسئولان شهرستان ها از خانواده ها دلجویی می نمایند اما در قائم شهر بر روی زخم ما نمک می پاشند و مسئولان هیچ اقدامی در راستای تکریم و تجلیل صورت ندادند و حتی پاسخگو هم نیستند .

وی در پایان گفت : تعیین محل تدفین دختر فداکارم خواسته زیادی نیست که مسئولان قائم شهر قادر نباشند آن را به اجرا بگذارند و من در نامه ای به رئیس جمهور بدون تردید این کم کاری اهمال مدیران و مسئولان شهرستان قادم شهر را اطلاع رسانی خواهم کرد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباسی از ساری 10 آذر 1395
به وجود دخترانی همچون شیدای عزیز باید ما مازندرانی ها افتخار کنیم . آفرین بر تو و پدر و مادرت که افتخار ما شدید .
علی 10 آذر 1395
پس فراندار چه کاره است ؟ چرا آرزوی این خانوده را که درخواست بزرگی نیست را برآورده نمی کنه ؟ فرماندار محترم از اختیاراتت استفاده کن و نشان بده که در پاسداشت فداکاری پیشقدم هستی .
عباس محمودی 10 آذر 1395
قابل توجه مسئولین محترم : اینکار شجاعانه خانواده زارعی قابل تقدیر و تحسین است . اجازه دفن این دختر فداکار کمترین کاریست که مسئولان شهرما می توانند انجام دهند. ما افتخار می کنیم به همچین خانواده هایی. و شرمنده این خانواده عزیز هستیم در قبال برخورد بد بعضی از مسئولین
اهداکننده آتی 10 آذر 1395
واقعا بسی جای تاسسسسسسسسسسسسسسسسف برای به اصطلاح مسئولینه "بی مسئولیت " مرتبط قائمشهر.ودرود و صلوات بر روان پاک آن خواهر مرحومه.
کفشگرکلایی 10 آذر 1395
این افتخار برای ما کفشگرکلایی ها است که این دختر فداکار در آرامگاه منطقه ما آرام بگیرد . چرا برخورد سلیقه ای می شود . مردم کفشگرکلا د راین قصور تقصری ندارند .
اهل دل 10 آذر 1395
پدر بزرگوار شیدا خانم،دختر شما درس مردانگی رابه مردها داد اما این نامردها قدر نمیدانند ،این مسولین فقط به فکر خود وخانواده خود هستند وارزش کار شیدا خانم را نمی فهمند،ولی مردم میفهمند وبرای ان مرحومه دعا میکنند،روحش شاد باد
محمد رشیدی 9 آذر 1395
واقعا برای مسولین قائمشهر متاسفم که خواسته این بندگان خدارو که از خودگذشتگی کردن رو رد میکنن.
عباس قایمشهر 9 آذر 1395
افرین بر چنین خانواده ای برخود می بالیم که همشهری شما هستیم . و متاسفیم از برخورد بد بعضی از مسیولین و شرمنده شما خانواده داغداریم جناب زارعی عزیز
شهر وند ساروی 9 آذر 1395
از مسئولین استان و قائمشهر تقاضا داریم که مشکل این خانواده ایثارگر را حل نمایند. درخواست این خانواده بزرگوار درخواست بزرگی نیست.
نا شناس 9 آذر 1395
روحش شاد.
نا شناس 9 آذر 1395
الان همه تو شهرهای مذهبی سرگرم سلفی گرفتن برای انتخابات هستند جناب زارعی معلومه دنبال کار مردم نمیرن سرشون شلوغه . عکس سلفی قتوشاپ و ....
درود خدا بر شما و خانواده گرامی و روح دخترتون شیدا شاد.
سید حسن باقی پور 10 آذر 1395
اقایان اگر این اتفاق برای خودشان می افتاد همینگونه با این موضوع برخورد میکردند.فرماندار شهر بایستی پیگیری کند.درصورت عدم پاسخگویی، استاندار واگر ایشون هم که بالاترین مقام استان هستند جوابی ندادند شخص رییس جمهور پاسخگو هستند.
دكتر عمادي قائم شهر 10 آذر 1395
بنام خدا خدمت يادگار دفاع مقدس برادر ايثارگرم آقاي زراعي و همسر محترمه رحلت فرزند عالم و ايثارگر آن خانواده ايثارگر بسيار موجب تأثر و تاسف عميق اينجانب گرديد. اهدا اعضاي آن مرحومه به نيازمندان نشان داد، فرهنگ إيثار ريشه در همه ابعاد اعتقادي، علمي و عملي زندگي شما دارد. روزي پدر در ٨ سال دفاع مقدس براي حفظ دين و مملكت اهدا عضو مي نمايد و امروز دختر عالم و متقي نام إيثار پدر را احيا و اعضا بدن خود را براي نجات جان انسانها احيا مي نمايد. تبريك به چنين انديشه از مقام والاي انساني و ايثار. كاش درك عميق، نافذ، كامل و ارزشمندي از اين حادثه بر أفعال، كردار و گفتار زندگي فردي و اجتماعي مان داشتيم. كه اين دختر جوان، رسالت و معناي زندگي خود را حتي پس مرگ به ما آموخت كه اي مردم ؛ وجود بي جان ما هم بايد براي رفع آلام و درد انسانهاي نيازمند باشد. احد ازلي و أبدي مقام عالي ايشان را متعالي فرمايد. سيد ناصر عمادي- پزشك بدون مرز
رشیدی قایمشهر 10 آذر 1395
به وجود چنین همشهریهایی ما افتخار میکنیم. خانواده زارعی واقعا بزرگید . چرا مسولین ما در مقابل چنین اقدام بزرگی بی تفاوتند. وحداقل خواسته این عزیزان را براورده نمیکنن . خانواده زارع ما اهالی قایمشهر از بی مسوولیتی بعضی از این مسوولین شرمنده ایم.
ملکان تهران 10 آذر 1395
آفرین به خانواده فداکار این خانواده امیدوارم مسولین شهر با کمک به این خانواده مرحم زخم اونا بشن این خانواده باعث افتخار ماست از خداوند صبر براشون آرزو میکنم
نا شناس 10 آذر 1395
خدا رحمتش کنه
ان شاالله با ائمه معصوم محشور بشه
فرهاد 10 آذر 1395
درود بر این دختر فداکار مازندرانی و تشکر از پدر و مادر بزرگوار ایشون
نا شناس 11 آذر 1395
صبر مردم از دست مسولین کم کم سر امده. بلاخره روزی باد خواهد امد و اتش زیر خاکستر را شعله ور خواهد کرد
ثمير-سوادكوهي 11 آذر 1395
سلام و درود به پيكر پاك بانوي رشيد جمهوري اسلامي ، زنده باد و روحت شاد شما هميشه در وجود ديگران زنده هستيد
امید 11 آذر 1395
ای بابا واسه دولت این کارا ارزشی نداره ممنون از پدر مادری که این کار بزرگ باارزش و حیات 5نفر کردن
نا شناس 11 آذر 1395
روحش شاد درود بر پدر و مادر گرامی شان خدا صبرشون بده
شاهرخ 11 آذر 1395
شورای اسلامی کفشگر کلا قانون گذاشنه که کسی دفن نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا خنده داره.
واقعا تسلیت میگم به خانواده مرحومه داغ جوون سخته خدا رحمتش کنه
جواد 11 آذر 1395
خودم شاهد بودم حاج عباس علیجان زاده فرماندار سابق قائمشهر با همه توان در حال رایزنی برای دفن این مرحومه در آرامگاه کفشگرکلا بود واقعا خیلی با مسئولین مختلف شهرستان تماس گرفتند و در حال پیگیری بودند ای کاش فرماندار کنونی غیر بومی هم کمی تلاش میکرد
ابراهیم 12 آذر 1395
سلام روحش شاد من خودم شاهد ایثار گری دائی شهیدش تیمور علیپور سردار و فرمانده گردان صاحب الزمان بودم خواهر شیدا مثل پدر بزرگوارش که جانباز میباشد و دائی شهیداش ایثار گر بوده
سهراب بديعي فرد 12 آذر 1395
سلام روحش شاد اميدوارم هرچه سريعترباهمت مسؤلين محترم شهرستان قائم شهر موضوع محل دفن طبق آن مرحوم حل شود
محمد رضا 18 آذر 1395
با سلام به خانواده محترم زارعی ,
خدا صبرتان دهد در این غم بزرگتان ,
انشاالله خداوند رحمتش نماید.
خانواده محترم زارعی انچه وظیفه دینی و شرعی ام در قبال ان دختر محترمه و مراسم تدفینش بود را با اخلاص و جدیت پیگیری کردم و الحمدلله خواسته ان مرحومه براورده شد.
التماس دعا, زیبافر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.