.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاج محمد علی فخر خانواده های شهدای مازندران
ابوالشهیدان طوسی زندگی خود را از مسیر دسترنج خویش تأمین و از راه کشاورزی امرار معاش می کرد ایشان حتی حاضر نبودند که دیدار با مقام عظمای ولایت بهره برداری تبلیغاتی کنند و همواره در بحث دیدار با مقام معظم رهبری تأکید می کردند نباید برای ایشان ایجاد مزاحمت شود .

شمال نیوز: شعبان وفایی نژاد/ زنده یاد حاج محمد علی قاسمی طوسی ابوالشهیدان و فخر خانواده های شهدای مازندران پدر گرانقدر سه شهید برادران محمد حسن / محمد حسین و محمد ابراهیم قاسمی طوسی انسانی والامقام بوده که همواره صادقانه و بی ریا و با صفا زندگی کرده است .

وی هیچگاه حاضر نبود از نام و یاد و حماسه آفرینی های فرزندان خود نان و نامی به دست آورد ؛ ابوالشهیدان قاسمی طوسی زندگی خود را از مسیر دسترنج خویش تأمین و از راه کشاورزی امرار معاش می کرد ایشان حتی حاضر نبودند که دیدار با مقام عظمای ولایت بهره برداری تبلیغاتی کنند و همواره در بحث دیدار با مقام معظم رهبری تأکید می کردند نباید برای ایشان ایجاد مزاحمت شود .

پدر شهیدان قاسمی طوسی خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان ارزش های اسلامی و دینی بود که با ولایت پذیری مطلق ، یکی از نیروهای به حق انقلابی نظام مقدس ما به شمار می رفت که بر همین اساس مردم مازندران به خصوص شهروندان نکائی همواره از خانواده قاسمی طوسی و سه شهید بزرگوارشان به عنوان انسان هایی پاکدست و نیک سرشت یاد می کنند .

خاطر نشان می شود حتی بعد از شهادت فرزندان آن مرحوم و درگذشت ابوالشهیدان طوسی ، این خانواده ارزشی در همان مسیر به راه خود ادامه می دهند و اجازه نداده اند که تبلیغات کاذب برپا شود و سوء استفاده های تبلیغاتی صورت بگیرد ؛ اینگونه بود که مراسم مربوط به بزرگداشت مقام آن پدر شهید در کمال سادگی و بی ریایی برگزار شد که مورد استقبال کم نظیر مردم قرار گرفت .



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.289 seconds.