.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فناوری اطلاعات بر صنعت راه آهن تاثیر زیادی گذاشته است
مدیر کل دفتر آمار و فناوری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: فن‌آوری اطلاعات بر صنعت راه‌آهن و حمل‌ونقل ریلی تأثیر زیادی گذاشته است.

به گزارش شمال نیوز، مسعود سیف پور صبح پنجشنبه در رؤسای گروه‌های آمار و فناوری مناطق و ستاد راه آهن ج.ا.ا در ساری با بیان اینکه مهم‌ترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است گفت: نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین و قدرترین صنایع در دنیا کارخانه‌های صنعتی مانند خودروسازی‌ها و... بودند اما در دنیای کنونی این قدرت در itاست.

سیف پور با اشاره به رشد استفاده از it درراه آهن گفت: فن‌آوری اطلاعات بر صنعت راه‌آهن و حمل‌ونقل ریلی نیز تأثیر زیادی گذاشته است، به‌گونه‌ای که از مرحله اولیه حرکت تا مرحله نهایی رسیدن به مقصد، از IT بهره گرفته می‌شود.

وی یکی از مزایای عمده فناوری اطلاعات در صنعت راه‌آهن را یکپارچگی عملیات خواند و افزود: کارشناسان it باید به این باور برسند که رشد زیرساخت‌های نوین درراه آهن باید با تلاش آن‌ها شکل بگیرد.

مدیرکل راه آهن شمال نیز گفت: در جهان امروز، حمل‌ونقل ریلی ازجمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد است که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

یوسف گران پاشا با اشاره به نقش it در حمل‌ونقل ریلی بیان کرد: گستره کاربرد it و تأثیرات آن در ابعاد مختلف زندگی امروزی و آینده جوامع بشری به یکی از مهم‌ترین مباحث روز جهان مبدل شده و توجه بسیاری از کشورهای جهان را به خود معطوف کرده است. فن‌آوری اطلاعات به‌خوبی جای خود را در تمامی زیرشاخه‌های صنعت حمل‌ونقل بازکرده است؛ به‌گونه‌ای که دیگر سیستم حمل‌ونقل بدون این فن‌آوری، سیستمی قدیمی و ناکارآمد محسوب می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.