.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال شاهزاده و گذا ؛
برتری خونه به خونه بر نساجی در دربی مازندران
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است .....

شمال نیوز : در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان ۹ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ها خونه به صدرنشینی خونه به خونه در لیگ دسته یک بود که با پیروزی مقابل نساجی قائم شهر در دربی مازندران به صدر جدول رسید.

به گزارش شمال نیوز ،  دربی مازندران  از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر پیگیری شد.

در نیمه اول این دیدار، دو تیم نتوانستند بازی خوبی را ارائه دهند و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. تماشاگران در این نیمه در دقیقه ۲۴ هادی نوروزی و دقیقه ۳۳ مهرداد اولادی، دو بازیکن فقید استان مازندران را تشویق کردند.

نیمه دوم دربی داربی مازندران هیچ شباهتی به نیمه نخست نداشت و در همان ابتدای کار موقعیت‌های خطرناک زیادی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۵۰ محمد عباس زاده روی یک ضد حمله توانست با ضربه چیپ دروازه شاگردان مرزبان را باز کند.

پس از گل نساجی، بازیکنان خونه به خونه فشار زیادی روی دروازه شاگردان فکری آوردند و خیلی زود در دقیقه ۵۸ رو ارسال خوب فشنگچی، توسط محمد غلامی از یک ضربه شروع مجدد به گل تساوی رسیدند.

پس از این گل بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم موقعیت هایی روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۹۰ این‌بار خونه به خونه‌ای ها روی یک ضد حمله توانستند توسط سیدجلال رافخایی مهاجم کهنه کار خود به گل برتری رسید. پس این گل بازیکنان تیم نساجی فشار زیادی روی دروازه خونه به خونه آوردند ولی موفق نبودند تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود خونه به خونه به پایان برسد.

با این پیروزی تیم علیرضا مرزبان با توجه به تساوی  سپیدرود رشت در مقابل راه آهن یزدان به صدر جدول رسید.

نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1395
ابراهیمی چند شغله است و دغ دغه های زیادی برای انتخابات شورای 96 دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.