.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
17 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل کشف شد
فرمانده انتظامی آمل از کشف و ضبط بیش از 17 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:ولی‌الله گنجیان‌مقدم  اظهار کرد: عوامل انتظامی و پلیس در پی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند و مردم هم در این راه کمک‌حال آنها باشند.

وی با اشاره به اینکه کاهش ناامنی در جامعه، درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بی‌خانمان و ارتقای امنیت اجتماعی در طرح جمع‌آوری معتادان ولگرد و بی‌خانمان مورد هدف بوده و از ابتدای سال جاری اجرا شد، افزود: می‌خواهیم در این طرح بهتر از قبل دست به پاک‌سازی کامل مناطق آلوده و جمع‌آوری خرده‌فروشان بزنیم.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه با کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد میدان شدند، تصریح کرد: عوامل انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فرد مورد نظر شده را شناسایی، تعقیب و مراقبت کردند.

وی با اعلام کشف و ضبط 17 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان آمل، بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی لازم قضایی «حجت ـ ص» در دام قانون گرفتار شد.

گنجیان‌مقدم با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، گفت: همیشه به دنبال آن هستیم تا شهرستان آمل برای سوداگران مواد مخدر ناامن باشد که در این راه دستاوردهای زیادی داشتیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.