.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهان بدون امام اداره نمی‌شود
نظریه‌پرداز دهکده جهانی معرفت با بیان اینکه همه ما به امامت نیاز داریم و جهان بشر بدون امام نمی‌شود اما بدون نبی می‌شود، گفت: جهان بشر نباید دنبال کارهایی رود که عقل، علم و توحید نسبت به آن نگرانی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله عبدالله نظری خادم‌الشریعه صبح امروز در هفتمین کنگره بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر اظهار کرد: جهان بر پایه توحید است و همه ما برای تکامل خلق شدیم.

وی با بیان اینکه همه ما به امامت نیاز داریم و جهان بشر بدون امام نمی‌شود اما بدون نبی می‌شود، افزود: جهان بشر نباید دنبال کارهایی رود که عقل، علم و توحید نسبت به آن نگرانی داشته باشد.

بنیانگذار کنگره بین‌المللی دهه غدیر با بیان اینکه انسان اگر بخواهد تمامی کمال را رعایت کند، سعادتمند می‌شود، ادامه داد: بشر باید به تکامل برسد و این تکامل عوامل و علل دارد.

نظری با تاکید بر اینکه نهج‌البلاغه پایه و اساس علمی دارد، عنوان کرد: بحث توحید را در جهت خلقت و کمال باید بررسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهان یک روزی می‌شود که وقتی ظهر فرا می‌رسد و با شنیدن صدای «الله اکبر» تمام مردم نماز می‌خوانند.

نظریه‌پرداز دهکده جهانی معرفت با بیان اینکه بشر چرا به توحید توجه نمی‌کند و چگونگی آن باید بررسی شود، عنوان کرد: جلسه دهه غدیر در سایه محبت، عنایت و تکامل‌طلبی بشر باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مهر 1395
خداوند انشاء ا.... حضرت آیت الله نظری این بزرگ مرد استان مازندران را حفظ فرماید وهمچنین جمیع علماء ربانی ومراجع معظم تقلید که به رحمت الهی رفته بیامرزد واقعا معظم له بنیانگذار غدیریند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.