.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:گردشگری مازندران به‌صورت سنتی و ابتدایی مدیریت می شود
استاندار مازندران گفت: با توجه به ظرفیت‌های بکر گردشگری در استان متاسفانه هنوز گردشگری استان به صورت ابتدایی و سنتی مدیریت می‌شود.

 به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال مازندران، اظهار داشت: فارغ التحصیلان و نخبگان بسیاری در حوزه فناوری و اطلاعات در استان داریم که اگر حوزه کسب و کار در این بخش را فعال سازیم می‌توانیم زمینه اشتغال را فراهم سازیم.

وی افزود: باید از همه ظرفیتهای استان که می تواند افزایش و خلق سرمایه در حوزه ایتی را داشته باشد بکارگیری کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید کشاورزی را از حالت سنتی در بیاوریم و به سمت مکانیزه سوق دهیم، افزود: در حوزه گردشگری خیلی ابتدایی و سنتی کار می‌کنیم و وجود شرکت های دانش بینان می تواند سبب رونق گردشگری در استان شود.

فلاح افزود: زیرساخت‌های حوزه ای سی تی در استان مازندران بعد از استان تهران دومین استانی بوده که از امکانات برخوردار است.

وی گفت: 700 میلیارد تومان هزینه مکالمه تلفن همراه در استان پرداخت می‌کنیم که باید از این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار مازندران افزود: استان مازندران در حوزه بسته رونق اقتصادی و کسب کار توانسته است رتبه نخست را کسب کند و باید این کار در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ادامه داشته باشد.

فلاح خاطرنشان کرد: رشد اقتصاد و مشارکت اقتصادی و کاهش بیکاری در استان مازندران مثبت بوده است و همه تیم استان در تلاش هستند تا عقب افتادگی استان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بیکاری فارغ‌التحصیلان یکی از مشکلات جدی استان است که با ایجاد زیرساخت و نیروهای انسانی مجرب از این مسیر عبور کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.