.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از اتفاقات اخیر در محیط زیست کشور؛
خداحافظی شبانه مهردادی از اداره کل محیط زیست مازندران
در حالیکه ناصر مهردادی از سال 92مدیریت اداره کل محیط زیست استان مازندران را عهده دار بوده یکباره شب گذشته به وی اعلام شده که قرار است امروز به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران معارفه شود.
خداحافظی شبانه مهردادی از اداره کل محیط زیست مازندران

در حالیکه ناصرمهردادی از سال 92مدیریت اداره کل محیط زیست استان مازندران را عهده داربوده یکباره شب گذشته به وی اعلام شده که قرار است امروز به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران معارفه شود.
به گزارش شمال نیوز پس از اتفاقات اخیر درسطح محیط زیست کشور ودستگیری برخی مدیران آن ازجمله دستگیر معاون فنی محیط زیست استان تهران، ناصرمهردادی به عنوان مدیرکل جدید استان تهران ازسوی معصومه ابتکار معرفی شده است.
این گزارش حاکیست باتوجه به انتصاب شبانه مهردادی هنوز جایگزینی برای وی در استان مازندران مشخص نشده و معلوم نیست برای اداره کل محیط زیست مازندران چه زمانی سرپرست یامدیر جدید معرفی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رامسری 7 مهر 1395
آخر نفهمیدیم در استان های دیگر مدبر و مدبر وجود ندارد که همیشه از استان مازندران برای محیط زیست استان تهران مدیرکل انتخاب می شود به نظر می رسد ماجراهایی پشت پرده باشد . لااقل با شفافیت که از بیانات مقام معظم رهبری است شاخص های انتخاب را برای مردم بازگو نمایید .
نا شناس 7 مهر 1395
همان بهتر که مسئولین محیط زیست استان مازندران عوض می شوند چون درایتشان برای نابودی جنگل - محیط زیست - آب شرب و غیره بوده تا بحال یک مسئول محیط زیست بیدار نبوده که با چشمهایش نابودی جنگل که پر از زباله هه و شیرابه های آن در بستر سفره های آب زیر زمینی که وارد آب شرب مناطق شمالی و همینطور در زمین های کشاورزی سرازیر می شود حرکتی کرده باشند حتی برای جوانان آن مرز بوم هم حرکتی انجام ندادند.
نرگس 7 مهر 1395
خدا کنه این اتفاق شبانه برای اداره ما بیفته تا ما بعد از 10 سال شاهد اداره ای باشیم تا دزدی نبینیم.
نا شناس 7 مهر 1395
ضمن عرض خسته نباشد خدمت جناب آقای دکتر مهردادی امید است مدیری شایسته بر منصب اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران تکیه بزند و رفع مشکلات معیشتی کارکنان یکی از دغدغه های اصلی شان باشد.
علي 7 مهر 1395
خودشو در حد مازندران نميدونست، مدير كل بروازي بود، تحفه!!!!!
میثم سایپا 8 مهر 1395
بازم افتخاری دیگر برای استان مازندران که از دل این استان یک مدیر دلسوز و پر تلاش عهده دار مدیر کل کلان شهری مثل تهران شد که این نشان از درایت وی دارد . و شما علی اقا که که فرمودید که مدیر کل پروازی بود و خودش را در حد مازندران نمی دونست باید به عرض جنابعالی برسونم با توجه به شناختی که خانم دکتر ابتکاری از ایشان داشتند به وی پیشنهاد معاونت خود در همان سازمان را دادند اما جناب آقای پروفسور مهردادی با توجه به عرقی که نسبت به استان خود داشتند به مازندران امده و الحق الانصاف بهتریت مدیر محیط زیست طی ادوار مختلف بودند .
ناشناس 8 مهر 1395
دکتر مهردادی از شایسته ترین مدیران محیط زیست در کل دوران تشکیل این مجموعه هستند.
کسانی که میشناسنش مطمئنا تاییدش میکنن
ایشون علاوه بر مدیرکلی، معلم خوبی هم برای مسئولین استان و کارکنانش بودن.
بعضی ها بر این باورند که مدیر باید همیشه در اداره یا مجموعه حاضر باشه
اما به نظر من کار درست اینه که مدیر بتونه علاوه بر صرف زمان کافی برای یک مجموعه از توانمندی هاش در محیط زیست کشور، مجامع علمی و... هم استفاده کنه و تحقیق و بروزرسانی هم داشته باشه و ایشون به شایستگی این خصوصیات رو داشتن و دارن.
امیدوارم هرجایی که هستن سلامت و پاینده باشن.
اسمم رو هم نمیگم که فکر نکنید مبالغه یا چاپلوسیه و عقیده قلبی و شخصی منه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.716 seconds.