.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
10 مهر آغاز طرح نظارتی محرم و صفر در مازندران
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از 10 مهرماه، طرح نظارتی ویژه ایام محرم و صفر به مدت دو ماه در استان اجرا می شود.

به گزارش شمال نیوز، حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با مازند اصناف از اجرای طرح نظارتی کنترل بازار ویژه اقلام اساسی ایام محرم و صفر خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت دوماه و از 10 مهر لغایت 10 آذر ماه انجام می شود؛ تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و افزایش تقاضای بازار برای اقلامی نظیر برنج، حبوبات، گوشت، قند و شکر و ظروف یکبار مصرف، تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی در این زمینه برای برقراری تعادل و کنترل بازار و همچنین جلوگیری از هر گونه سوء استفاده عوامل فرصت طلب در سطح عرضه برگزار می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه این طرح با مشارکت و تعامل اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی همراه است؛ اظهار کرد: در این طرح با هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از عرضه و ... برابر قوانین برخورد خواهد شد.

اصغرزاده در ادامه ضمن اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه خبازی های استان مازندران عنوان کرد: 612 واحد متخلف خبازی طی پنج ماهه نخست سال در استان مازندران شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: در این طرح از 10 هزار و 159 واحد صنفی حوزه آرد و نان در استان بازرسی انجام شد که در نهایت منجر به شناسایی 612 واحد متخلف و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی شد.

مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تخلفات شناسایی شده به مبلغ 848 میلیون و 37 هزار و 680 ریال برآورد شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.