.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب 175 نشان توسط ورزشکاران مازندرانی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب 175 نشان المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی طی 6 ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، زنگ تحصیلی 96 ـ 95 دبیرستان هوشمند تربیت بدنی مرحوم داراب ساری صبح امروز توسط حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان در ساری نواخته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن خیر مقدم به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در نخستین روز بازگشایی مدرسه بیان کرد: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دو دستگاه در توسعه و شکوفایی فرهنگی و ورزشی جوانان تلاش دارند.

حسین‌زادگان در ادامه ورزش مازندران را  در کشور شاخص عنوان کرد و افزود: ورزش مازندران با توجه به افتخارآفرینی سرآمد ورزش کشور بوده که با وجود قهرمانان و پهلوانان قلب ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرستان هوشمند تربیت‌بدنی مرحوم داراب سرشار از استعداد و نخبه ورزشی است، اظهار کرد: در سال گذشته دانش‌آموزان ورزشکار این دبیرستان موفق به کسب 65 نشان جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ورزش مازندران بالاترین زیرساخت و سرانه ورزش کشور را دارد، خاطرنشان کرد: امکانات ورزش مازندران اندک است اما به واسطه حضور ورزشکاران نخبه با وجود امکانات محدود جزو استان‌های شاخص ورزش کشور هستیم.

حسین‌زاداگان از کسب 175 مدال المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی در 6 ماه نخست سال 95 خبر داد و افزود: مهم‌ترین نشان ورزشکاران این خطه در روزهای اخیر کسب سه نشان طلا، نقره و برنز المپیک ریو 2016 و 5 نشان طلا و نقره در پارالمپیک ریو بود.

وی در پایان یاد و خاطرات مرحوم داراب خیر مدرسه‌ساز و ورزشی را گرامی داشت.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم نیز سیستم هوشمند حضور و غیاب و اتاق بهداشت و کمک‌های اولیه دبیرستان هوشمند تربیت‌بدنی داراب ساری توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسؤولان افتتاح شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.761 seconds.