.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم گرمای هوا در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز شنبه تا دوشنبه جوی پایدار بر آسمان استان حاکم است.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی امروز  اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز شنبه تا دوشنبه کماکان جوی پایدار بر آسمان مازندران حاکم بوده و هوای استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت در برخی مناطق و ارتفاعات مازندران به‌ویژه ساعات بعدازظهر احتمال رشد ابر و وزش باد وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری انتظار داریم در برخی ساعات شاهد افزایش ابر در آسمان استان باشیم که در ارتفاعات و کوهپایه‌های استان احتمال رگبارهای پراکنده وجود دارد.

اسدی یادآور شد: همچنین براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های امروز هواشناسی اواخر هفته جاری موج کم و بیش ناپایداری آسمان مازندران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی در مورد دمای هوای مازندران تصریح کرد: طی روزهای آینده تغییرات دمایی چندانی نداریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: طی 24 ساعت گذشته بیشترین دما مربوط به ساری با 36 درجه، قائم‌شهر، دشت‌ناز و آمل با 35 درجه و شب گذشته کمترین دما مربوط به بلده با 11 درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود که توصیه ما به مسافران و هم‌استانی‌ها رعایت نکات ایمنی و شنا در محدوده طرح‌های دریا است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.