.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:
برخی از مدیران مازندران در حد و اندازه سازمان کاری خود نیستند
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، گفت: مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، گفت: مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد. 

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با بلاغ با بیان اینکه رسانه‌ها دیده‌بان نظام هستند، اظهار کرد: اگر خبرنگاران به‌صورت تخصصی در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشند، بسیاری از خسارت‌ها به نظام وارد نخواهد شد.

وی افزود: اگر مسئولان به رسانه‌ها به‌عنوان یک مرجع و مشاور نگاه می‌کردند، اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور رخ نمی‌داد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رسانه‌ها کم‌لطفی شده است، تصریح کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا ظرفیت خود را بالا ببرند تا به‌عنوان یک نهاد تخصصی در توسعه کشور شناخته شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، بیان کرد: به نظر من مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر یک از شهرهای مازندران در یک حوزه خاصی زمینه پیشرفت دارند که باید در سند توسعه استان این موضوع تعیین شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌های مازندران مغفول مانده است، اضافه کرد: معادن استان ظرفیت خوبی برای پیشرفت هستند که کمتر به آنها توجه شده است.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه نمایندگان فقط نباید پیگیر مسائل شهر خود باشند، متذکر شد: مسائل فرهنگی و ارزشی میان مسئولان مظلوم واقع شده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیرانی که در مازندران منصوب می‌شوند باید معدل بالاتری نسبت به میانگین کشور داشته باشند، ادامه داد: مدیر باید با مسئولیتی که دریافت می‌کند سازگاری داشته باشد و بر اساس شایسته‌سالاری منصوب شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، میزان تجربه و تحصیلات مدیران مازندران را از میانگین کشور پایین‌تر عنوان کرد و یادآور شد: برخی از مدیران مازندران در حد و اندازه دستگاه و سازمان کاری خود نیستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان باید از مدیران حسابرسی کنند و بر کار آنها نظارت داشته باشند، اظهار کرد: اطلاعات و دانش نمایندگان باید در حوزه مدیریت مدیران بیشتر باشد تا بتوانند نقش نظارتی خود را ایفا کنند.

یوسف‌نژاد با اشاره به پایین بودن آستانه تحمل برخی از مدیران مازندران، افزود: در موضوع توسعه نیافتن استان نباید دنبال مقصر بگردیم چون همه مقصر هستند.

وی در پایان با بیان اینکه همه ما قبل از آنکه سیاسی و انقلابی باشیم، مسلمان هستیم، گفت: اسلام، انقلاب، امام و رهبری چارچوب اصلی تفکرات من است و هرکسی که در این چارچوب باشد مورد حمایت است.
بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابراهیم 6 شهريور 1395
آقای دکتر چرا مدیری که چندین سال داره کار میکنه فقط برای خودش نباید عوض بشه خواهشا برای روستاهای ما کاری بکنین.
حسین 6 شهريور 1395
با سلام انشا الله دکتر قبل وبعد انتخابات رفتارت عوض نشده باشه
ناشناس 6 شهريور 1395
مدیرکل تعاون کار و رفاهخ یکی از این مدیران است.
رضایی 6 شهريور 1395
سلام همه مشکل را مطرح میکنند باید بدانیم هرمشکل راه حلی داردپس بیا ییم ازجایگاه نظارتی بدنبال حذف مدیران ضعیف ووابسته باشیم
نا شناس 6 شهريور 1395
اقای دکتر تازه متوجه شدی این دولت شما در حد یه فرمانداری ایران نیست چه برسد به دولت اماده باشید دولت مردم ایران میاید دولت مهر دولت محرومین می اید
کارمند 5 شهريور 1395
ابتدا روز کارمند تهنیت باد
از مدیران نالایق که تنها یا پارتی سرکاره,ریس گمرک ساریه که حدود ۱۲ سال با پارتی پست ریاست و اشغال کرده , از مدیرا نالایق است
لطفاٌ اونو بردارید
داود 5 شهريور 1395
آقاى دکتر تبديل وضعيت نيروها شرکتی آب و برق چی شد؟با حقوق1200کی زنده هست؟
س 6 شهريور 1395
بسیاری مدیران بی کفایت هستند
عباس 6 شهريور 1395
لظفا ازفرماندارفریدونکناربخواهیدبرشبکه بهداشت ودرمان نطارت کند
راستین 7 شهريور 1395
مدیرکل اقتصادی وامور بین الملل استانداری می بایست تغییر پیدا کند وشخص با تجربه وفهیمی در این مسند بنشیند.ایشان فاقد تجربه هستند وبیشتر یک مدیر تشریفاتی هستند .یعنی اینقدر در این استان قحط الرجاله که ایشان در این پست قرار بگیرند.
کارمند 7 شهريور 1395
سلام اقای دکتر تو رو خدا یه سر به اداره کل تعاون بزن نه کاری نه برنانه ای فقط روزمره گی
نا شناس 8 شهريور 1395
مدیران ساری رو که همکارت داره جابجا میکنه.درعزل ونصب ها دخالت نکنی همدسر شما وهم سر مردم بدبخت ومظلوم ساری ومیاندرود کلاه میره
دوستداران بهزیستی 8 شهريور 1395
اقای سردبیر مثل همیشه سانسور چرا مطلب ما رو در رابطه با واقعیتهای بهزیستی مازندران چاپ نکردید البته ناگفته نماند اقای دکتر کاملا در جریان هستند شهامت داشته باشید رسالت خودتان را حفظ کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.