.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با شمال نیوز :
شرافتمندانه نیست به جامعه زنان فقط در پای صندوق های رای تکریم شود
شمال نیوز : این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: به اعتقاد من با شعار و بخشنامه و وعده های رنگارنگ ،گره ای از انبوه مشکلات زنان باز نخواهد شد و شرایط بغرنج تر ومایوس کننده تر خواهد شد.

شمال نیوز : دکتر عالیه زمانی کیاسری ، شاخص ترین کاندیدای زن مجلس دهم در مازندران در گفتگویی با خبرنگار شمال نیوز گفت: «زنان » حقیقتا بخش مغفول مانده سیاستهای مسئولان و برنامه ریزان محسوب می شوند که این وضعیت نگران کننده در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و همچنین استان مازندران پررنگ تر است. دکتر زمانی با اشاره به مشکلات عدیده جامعه زنان در حوزه های مختلف زندگی نظیر اشتغال،ازدواج ،برخورداری از امکانات ورزشی و تفریحی مناسب و حتی طلاق و سایر آسیبهای اجتماعی گفت؛آیا نگاه جامعه به زن و مرد مطلقه برابر است؟چرا باید از نگاه جامعه معظل طلاق در ارتباط با زنان ، منفی تر و مصیبت بارتر تفسیر شود ؟

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد:  به اعتقاد من با شعار و بخشنامه و وعده های رنگارنگ ،گره ای از انبوه مشکلات زنان باز نخواهد شد و شرایط بغرنج تر ومایوس کننده تر خواهد شد.

وی گفت:زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه حق مشروع خود می دانند از همه ظرفیتهای موجود جامعه در حد توان و قابلیتهای خود بهره مند شوند و هیچگونه تفکیک و تقسیم جنسیتی سلیقه ای و غیر منطقی و خارج از چهارچوب تعالیم دینی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

دکتر زمانی گفت: برای توانمند سازی زنان باید برنامه عملی در دستور کار مسئولان قرارگیرد که توسعه زیرساختهای لازم به ویژه در مناطق محروم  و کمتر توسعه یافته یکی از مهمترین اقدامات است.

دکتر زمانی با انتقاد شدید از بهره برداری ابزاری برخی سیاسیون از جامعه زنان به ویژه در ایام خاص نظیر انتخابات تصریح کرد؛ شرافتمندانه نیست به جامعه زنان فقط در پای صندوق های رای تکریم شود و در مابقی زمانها  موجوداتی فراموش شده باشند.

وی خاطرنشان کرد؛ ایجاد فرصتهای برابر با مردان برای زنان از وظایف حاکمیت و یکی از شاخص های مهم توسعه در تمامی جوامع محسوب می شود که برنامه ریزان و سیاستگذاران جامعه ما نیز باید بیش از پیش به این مهم اهتمام داشته باشند تا از هرگونه تبیعض و گسست اجتماعی جلوگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 4 شهريور 1395
درود بر خانم دکتر زمانی که انصافا حرف دل زنان را می زنند. نمایندگان مرد که فقط به فکر سیاسی کاری و نون قرض دادن به این و آن هستند. جای یک نماینده زن از مازندران در مجلس خلی است. انشا اله دوره آینده با حمایت همه جانبه بانوان در مجلس خواهید بود. به امید خدا.
زهرا موسوی 4 شهريور 1395
دست مریزاد خانم دکتر زمانی، شیرزن ساروی. ما بانوان به شجاعت و جسارت شما افتخار می کنیم.موفق باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.