.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه مازندران در پاسخ به سئوال شمال نیوز ؛
درباره جانمایی منطقه آزاد تجاری نظری از دانشگاه مازندران خواسته نشد
شمال نیوز : رئیس دانشگاه مازندران گفت : تاکنون نظری از دانشگاه مازندران در خصوص محل منطقه ازاد تجاری در استان خواسته نشده است .....

شمال نیوز : رئیس دانشگاه مازندران گفت : تاکنون نظری از دانشگاه مازندران در خصوص محل منطقه ازاد تجاری در استان خواسته نشده است .

میرخلاق میرنیا در یک نشست خبری که در دانشگاه مازندران تشکیل شد در پاسخ به خبرتگار شمال نیوز که بر اهمیت نظر کارشناسی اساتید دانشگاه مازندران در خصوص محل استقرار منطقه ازاد تجاری به عنوان فصل الخطاب علمی و کارشناسی تاکید کرده بود اظهار داشت : تا کنون از دانشگاه مازندران نظری در خصوص محل استقرار منطقه ازاد تجاری در استان خواسته نشده است .

وی در عین حال تاکید کرد : آمادگی داریم تا در صورت درخواست ، نظرات کارشناسی خود را اعلام کنیم .

گفتنی است طی هفته های اخیر اظهارات مختلفی پیرامون محل استقرار منطقه آزاد تجاری بیان شده است که به نظر می رسد پشتوانه علمی و کارشناسی نداشته باشد و بیشتر تعصبات محلی و منطقه ای در آن لحاظ گردیده است .

به نظر می رسد تصمیم سازان برای تعیین مکان مناسب برای منطقه ازاد تجاری باید نظر اساتید و کارشناسان اقتصادی دانشگاه مازندران را به عنوان یکی از راههای مهم جانمایی منطقه آزاد تجاری استان مورد نظر قرار دهند .

پیش از این برخی از مقامات استان از کار کارشناسی دانشگاه مازندران در خصوص تعیین یکی از مکان های سه گانه به عنوان محل منطقه ازاد تجاری استان خبر داده بودند و استانداری مازندران به استناد آن نظر خود را به تهران اعلام کرده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 شهريور 1395
مگر دانشگاه مازندران کار کارشناسی میشه؟
یزدان 3 شهريور 1395
استاندار کار کارشماسی ر برای تعیین مکان منطقه ازد به دانشگاه مازندران و اساتید این دانشگاه بزرگ بسپاره تا فردا بتونه پاسخگوی مردم باشه . تعجب می کنم که چرا قبلا اعلام شده که بابلسر و فریدونکنار به عنوان محل منطقه ازاد توسط دانشگاه مازندران اعلام شده است .
دانشجوی دکترا 3 شهريور 1395
میرنیا و دانشگاه مازندران از پیشبرد اهداف آموزشی ناتوانند حالا میخوان کار جانمایی منطقه آزاد را بر عهده بگیرند !!!!!!!!!! جل الخالق
نا شناس 5 شهريور 1395
اقای رمدانی حتما درج نکن
اما باید در این دنیا پاسخگو باشی
ایا می دانستی حضور این اقا در دانشگاه چه مشکلاتی را ایجاد کرده است؟ با یک نظر سنجی ساده می توانید وضعیت این فرد بازنشسته را در دانشگاه متوجه بشوید.جالب اینه که مسیولین نظارتی فقط نگاه میکنن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.