.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:
اجازه توزیع برنج خارجی در مازندران را نمی‌دهیم
شمال نیوز : استاندار مازندران تصریح کرد: بیشتر درآمدهای دولت صرف پرداخت حقوق می‌شود و این در حالی است که قشر کارمند نیز نیازمند کمک جدی هستند.....

شمال نیوز : استاندار مازندران به کنترل بازار برنج در استان اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم برنج خارجی در استان توزیع شود.

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح‌جلودار در آئین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و آموزش‌های مهارتی در این شهرستان، با بیان اینکه ترویج مهارت آموزشی در رشته‌های فنی موجود باید در اولویت نخست کاری باشد، اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبار و بودجه تلاش کردیم این حوزه را تقویت کنیم.

وی افزود: بیکاری با مدرک‌گرایی منافات دارد و شاهد این هستیم که روزانه ده‌ها نفر مراجعه می‌کنند و خواستار اشتغال در دستگاه‌های اجرایی هستند و تنها پست اداری را شغل می‌دانند.

استاندار مازندران تصریح کرد: بیشتر درآمدهای دولت صرف پرداخت حقوق می‌شود و این در حالی است که قشر کارمند نیز نیازمند کمک جدی هستند.

این مسؤول با بیان اینکه در سال‌های اخیر ظرفیت‌های خالی زیاد داشته‌ایم و باید در سطح مدارس شروع کنیم، گفت: همواره تلاشمان بر این است که فنی و حرفه‎ای‌ و هنرستان‌ها را تقویت کنیم.

فلاح‌جلودار ادامه داد: در سه سال گذشته 46 درصد از دانش‌آموزان با هدایت تحصیلی به سمت هنرستان و کار و دانش‌ها سوق داده شدند و سعی داریم با استفاده از این فرصت، ظرفیت را به 50 درصد افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه محور دانشگاه‌ها تاکنون سیاست آموزشی و پژوهشی بود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم محوریت دانشگاه حول کارآفرینی قرار گیرد.

استاندار مازندران اظهار کرد: برای توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مهارت‌آموزی را در کشور ترویج کنیم.

این مسؤول افزود: با توجه به وجود 900 واحد خصوصی و 220 واحد دولتی فنی و حرفه‌ای، زیرساخت در این بخش کم نداریم و نباید حتی یک روز این واحدها را خالی بگذاریم.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه سال گذشته 67 هزار نفر در واحدهای فنی و حرفه‌ای آموزش دیده‌اند، ادامه داد: مازندران یکی از استان‌های اولویت‌دار در جذب صندوق کارآفرینی است و وام‌های کم‌بهره به فارغ‌التحصیلان این رشته اعطا می‌شود.

وی اظهار کرد: 470 میلیارد تومان در سال‌جاری برای مازندران در نظر گرفته شد تا به واحدهای تولیدی مشکل‌دار و کسانی که می‌خواهند ظرفیت جدید ایجاد کنند، داده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: با تزریق این اعتبار 23 هزار شغل جدید می‌تواند به ظرفیت‌ها اضافه شود و یک‌ ماه به بانک‌ها مهلت دادیم تا مصوبه بانک مرکزی را دنبال کنند و اغماض و گذشت در صورت کوتاهی وجود ندارد.

فلاح‌جلودار به کنترل بازار برنج در استان اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم برنج خارجی در استان توزیع شود چرا که کالای قاچاق محسوب و پیگیری می‌شود و معتقدیم واردات برنج خارجی دست‌رنج کشاورزان را ضایع می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شالیکار 5 مرداد 1395
خودتم میدونی فقط حرف بی عمل میزنی مثل پارسال
نا شناس 5 مرداد 1395
مازندرانی ها مثالی قدیمی دارند : شام بخرده په روز دره ؟ برنج شمال که سربه نیست شد و پرتقال به قیمت پفک شد . کار از کار گذشت
برنج فروش علاف 4 مرداد 1395
سلام آقا جون" چه خبرخوبی هااااااااااااااااااااااااااا برنج که در کللللللللللللللللل کشور پخششششششششششش بشششششششششششه دیگه کیییییییییییی برنج میخره :چه خبر وسخن خوبی از اسسسسسسسسسسسستاندار.آقا جون زحمت کشیدی نیومد مازندران، تمام فروشگاه مازندران پر برنج خارجی اگه مردی چند فروشنده بگیربا برنج شان دم پختک درست کن بخور اگه چیزداری توکه هرگز نداشتی
جانباز 4 مرداد 1395
آقای استاندارتروبحضرت عباس ع اصلامیدونی خودت باخودت چندچندی؟؟؟
بنده خداتمام مغازه های مازندران مملوازبرنجهای خارجیه اونوقت جنابعالی داری
صحبت ازممنوعیت عرضه برنج خارجی میفرمائی؟؟؟
ناشناس 4 مرداد 1395
توزیع برنج خارجی دست شما نیست
محمود نوروزی 4 مرداد 1395
جناب آقای استاندار با تشکر از حمایت حضرت عالی از کشاورزان زحمتکش از قیمت نیم دانه برنج داخلی مطلعید . تکلیف ما کارمندان , گارکران , کارمندان بخصوص بازنشستکان فاقد زمین چه خواهد شد
علی 5 مرداد 1395
از استاندار معزز بابت حمایت از شالیکاران بینهایت سپاسگزاریم
نا شناس 5 مرداد 1395
اقای استاندار اگر ای اقا رییس جهاد کشاورزی استان است قول می دهم وارد می کند بنده با توجه به تاکیدات مقام عظمای رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی یکسال برای یک امضا رییس ماندهام وبا توجه به اینکه تمام استعلامات را گرفتم ولی این اقا از اقتصاد مقاومتی
123 6 مرداد 1395
مردم عادی توان خرید برنج های بومی را ندارند . اگر رقابت نباشد دلالها خون مردم را می مکند !!!
مجیدشیرزادسوادکوهی 6 مرداد 1395
شما اجازه انتقال آب مازندران به سمنان واحداث سد دربالا دست رودخانه های مازندران برای بهره برداری تهران که فاجعه زیست محیطی کوچکترین پیامد آن است وتجاوز به تمامیت مازندران درگدوک را ندهید برنج خارجی پیشکش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.171 seconds.