.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آب‌ منطقه‌ای در اجرای فاز دوم پارک ملل ساری مانع‌تراشی می‌کند
عضو شورای شهر ساری گفت: آب‌ منطقه‌ای مازندران در اجرای فاز دوم پارک ملل ساری مانع‌تراشی می‎کند.

به گزارش شمال نیوز ، علی‌اکبر زلیکانی در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار کرد: آب منطقه‌ای مازندران همکاری مناسبی برای اجرای فاز دوم پارک ملل انجام نمی‎دهد.

وی تصریح کرد: برای اجرای فاز دوم پارک ملل این دستگاه جلوی شهرداری را گرفت و مشکلات زیادی برای اجرای طرح به وجود آورد.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: با این وضعیتی که این دستگاه برای توسعه پارک ایجاد کرد، این سؤال برای اعضای شورای شهر پیش آمد که چه‌طور مسؤولان فرمانداری می‌توانند پروژه سد تا دریا را برنامه‌‎ریزی کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه باید به فکر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بود، ادامه داد: به‌دلیل نداشتن درآمد در حوزه شهری مردم را به سمت ماده 100 و ماده پنج ناخواسته سوق می‌دهیم و راه تخلف را به مردم نشان می‌دهیم.

زلیکانی با بیان اینکه شهرداری ساری ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت کشاورزی در مرکز استان دارد، افزود: از ظرفیت مدیریت شهری در این حوزه استفاده بهینه شود.

دیگر عضو شورای شهر ساری نیز با اعلام اینکه برای رفع مشکلات کمیسیون ماده پنج و 100 که آفت شهرسازی است، اقدامی نشد، افزود: روند اشتباهات سالیان گذشته در ماده 100 و ماده پنج در حال اجرا است.

جمال باقری در پایان با بیان اینکه در مدارس دولتی از مردم پول دریافت می‌شود، گفت: در مدارس غیر دولتی نیز مبالغ زیادی از مردم دریافت می‌شود که این موضوع با قانون آموزش رایگان در کشور منافات دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.