.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین جزییات برخورد ریل‌باس با کامیون در محور شمال
کمیسیون سوانح در راه‌آهن شمال مستقر شد
شمال نیوز : مدیرکل راه آهن شمال علت این حادثه را در بررسی اولیه بی توجهی راننده کامیون در عبور از گذرگاه بدون مستحفظ اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.....

شمال نیوز :  مدیرکل راه آهن شمال در تشریح جزییات حادثه صبح امروز ریل‌باس با کامیون در محور ریلی شرق مازندران گفت: کمیسیون سوانح راه‌آهن ایران در راه‌آهن شمال مستقر شده است.

به گزارش شمال نیوز ، یوسف گران پاشا با تقدیر از اطلاع‌رسانی به موقع رسانه‌ها در مورد اتفاق صبح امروز در محور ریلی راه آهن شمال اظهار داشت: در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با ریل باس در بلاک تیرتاش – گلوگاه قریب به 22 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) بهشهر و ثامن گلوگاه انتقال یافتند و پس از درمان سرپایی 21 نفر ترخیص و راننده کامیون جهت مداوا بستری شد.

گران پاشا گفت: با اطلاع از این حادثه بلافاصله هماهنگی‌های لازم از طریق کمیسیون سوانح راه آهن با اورژانس، هلال احمر و واحدهای مورد نیاز انجام شد و مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر و ثامن گلوگاه انتقال یافتند که 21 نفر از آنها پس از درمان سرپایی ترخیص و یک نفر از مصدومان که راننده کامیون است بستری شد.

مدیرکل راه آهن شمال علت این حادثه را در بررسی اولیه بی توجهی راننده کامیون در عبور از گذرگاه بدون مستحفظ اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

وی گفت: در حال حاضر ریل‌باس توسط یک دستگاه دیزل به ایستگاه بهشهر انتقال یافت و مسیر راه‌آهن برای تردد بقیه قطارها کاملا باز است.

گران پاشا افزود: سیر و حرکت همه قطارها به‌صورت عادی و در ساعت مقرر انجام می‌شود و بقیه مسافران نیز با چند دستگاه مینی‌بوس  به مقصد جابه‌جا شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.891 seconds.