.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین جشنواره موسیقی بومی(لیلم) مازندران پایان یافت
آیین اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی بومی مازندران (لیلم) عصر امروز در ساری به‌کار خود پایان داد.

به گزارش شمال نیوز، نخستین جشنواره موسیقی بومی مازندران با تجلیل از هنرمندان فاخر موسیقی بومی استان و مسئولان فرهنگ و هنر استان مازندران در سالن اجتماعات هلال‌احمر مازندران برگزار شد.

علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه هنرمندان شادی‌ها و غم‌های جامعه را با زبان هنر بیان می‌کنند گفت: هر انسان عاقلی عاشق زیبایی و هنر است و هنر فاخر را دوست دارد.

وی با بیان اینکه راز درون و تمایلات درونی انسان از طریق موسیقی عرضه می‌شود افزود: هنرمندان فراوانی در مازندران هستند که در عرصه موسیقی فاخر بومی فعالیت می‌کنند که باید نسبت به شناسایی و حمایت آنان اقدام شود.

معاون استانندار مازندران با اشاره به افزایش 4 برابری بودجه فرهنگی مازندران در دولت تدبیر و امید گفت: زبان فاخر موسیقی مازندران باید ترویج شود.

غلامی دبیر جشنواره سراسری موسیقی بومی مازندران نیز در سخنانی با اشاره به شرکت 254 هنرمند در نخستین جشنواره موسیقی بومی مازندران گفت: آثار 24 گروه موسیقیایی در این جشنواره مورد بازبینی و داوری قرار گرفته است و برترین‌های جشنواره موسیقی بومی مازندران عصر امروز در ساری تجلیل شدند.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان حمایت جدی‌تری در جهت پویایی هنر فاخر بومی مازندران داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.975 seconds.