.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای اولین دیدار رضایی با سرلشکر باقری +عکس
محسن رضایی عنوان کرد: به خاطر دارم روزی شهید حسن باقری که از همراهان و یاران با وفایم در دوران دفاع مقدس بود، به قرارگاه آمد و برادرش محمد را که آن زمان حدود بیست سال سن داشت به من معرفی کرد.

به گزارش شمال نیوز: محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صفحه شخصی اش به مناسبت انتساب محمد باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: خوشحالم که با عنایت فرمانده ی معظم کل قوا، یکی از برادرانم، به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

به خاطر دارم روزی شهید حسن باقری که از همراهان ویاران با وفایم در دوران دفاع مقدس بود، به قرارگاه آمد و برادرش محمد را که آن زمان حدود بیست سال سن داشت به من معرفی کرد و گفت:او را در اطلاعات قرارگاه، فعال کرده ام.

 ماجرای اولین دیدار رضایی با سرلشکر باقری +عکس

محمد، روزها و ماههای بعد، به سرعت، رشد کرد به گونه ای که پس از شهادت حسن، او را به مسئولیت اطلاعات قرارگاه مرکزی سپاه، برگزیدم. پس ازجنگ نیز، در ستادکل نیروهای مسلح، بدون سر و صدا و هیاهو، خدمات شایسته ای انجام داد.

نمی دانم مسئولان دستگاههای ذیربط درکشور، درقبال این پرسش،چه پاسخی دارند که: چرا شرایطی را فراهم نمی کنند تا دیگر بار،از میان جوانان و بیست ساله های امروز، بتوان در اقتصاد، سیاست وحکمرانی، باقری ها، باکری ها،خرازی ها، همت ها، علی هاشمی ها و... را شناسایی کرد و برکشید و با همت آنان بیکاری، فقر، تبعیض و فساد را از جامعه ریشه کن نمود؟

منبع:صراط


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.