.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صنعت در مازندران دچار بیماری حاد است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: صنعت در مازندران دچار بیماری حاد است و باید برای رفع مشکل آن برنامه‌ریزی ویژه کرد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه‌شب در همایش روز صنعت معدن شهرستان آمل بابیان اینکه امروزه صنعت کشور بیمار است، بیان کرد: امروز صنعت وضعیت خوبی در کشور ندارد و استان مازندران در این عرصه دچار بیماری حاد بوده است.

وی با اعلام اینکه مجلس و دولت در کنار هم باید در جهت کمک و رشد صنعت تلاش کنند، اظهار کرد: تا به امروز برای صنعت شعارهای زیادی داده‌شده ولی در عمل کاری صورت نگرفت که باید در عمل شاهد حمایت‌های ویژه از صنایع باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امروزه در حوزه محیط‌زیست در حال خودزنی هستیم و به‌جای اینکه طرح و برنامه به آن ارائه دهیم فقط جمله نه گفتن را بلدیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: دولت امسال برنامه‌هایی دارد که ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات را برای مجموعه‌هایی که از ظرفیت خود استفاده کامل نمی‌کنند دارد اختصاص می‌دهد تا از آن‌ها تقویت صورت بگیرد.

احمدی لاشکی با اعلام اینکه بانک‌ها بلای جان صنعتگران شدند، گفت: بانک‌ها امروزه به‌جای آنکه از صنعتگران حمایت کنند دارند به آن‌ها وام می‌دهند که این وام تبدیل به دام شود وزندگی آن‌ها را ببلعد.

وی افزایش سودهای بانکی را زمینه‌ساز رکود دانست و گفت: دولت امروزه درزمینهٔ تورم عملکرد مطلوبی داشت اگر تولیدگر زنده نباشد جامعه دچار رکود خواهد شد.

این نماینده مجلس بیکاری جوانان را یکی از دغدغه‌های جدی کشور دانست و بیان کرد: اگر برای جوانان اقداماتی را صورت ندهیم اوضاع قابل‌تحمل نخواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: همه ما باید دست‌به‌دست هم دهیم و از تولید حمایت کنیم و صنعتگران صداقت و روراستی را در سرلوحه کاری خود قرار بدهند که اگر این کار صورت نگیرد زمینه را برای مفاسد اقتصادی و حقوق نجومی ایجاد می‌کنیم.

احمدی لاشکی در پایان گفت: به‌عنوان مجمع نمایندگان استان مازندران اعلام آمادگی خواهم کرد تا در جهت رفع مشکلات صنعتگران هر آنچه بتوانم انجام دهم.

منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.