.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی توپ به زمین مرغداران می افتد ؛
فرافکنی رئیس جهاد کشاورزی مازندران در رابطه با افزایش قیمت مرغ در استان !
شمال نیوز : به نظر می رسد فرافکنی و انداختن توپ به زمین مرغداران که این روزها با مشکلات عدیده تولید از یک سو و عدم حمایت مسئولان از سوی دیگر در حال تولید و عرضه مرغ به مردم استان هستند ، جفای بزرگی است که متاسفانه دلاور حیدرپور به آن توجه نکرده است .....

شمال نیوز: در حالی مردم استان این روزها از افزایش قیمت مرغ ، آنهم در ماه مبارک رمضان که یکی از ماههای افزایش آن به شمار می رود گله مند هستند که متولی بخش مربوطه به جای نظارت و دقت بیشتر در این رابطه فرافکنی کرده و توپ را به زمین مرغداران می اندازد .

به گزارش شمال نیوز،  تولید کنندگان مرغ نیز همواره از عدم حمایت کافی جهاد کشاورزی از آنان انتقاد داشته و ضعف مدیریت در سازمان جهاد کشاورزی استان را دلیل این مشکلات می دانند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار با رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه بازار محصولات کشاورزی از مشکلات همیشگی این بخش است، خاطرنشان کرد: مدیریت تولید نیازمند همراهی تولیدکنندگان است و به عنوان نمونه قیمت مرغ طی روزهای اخیر افزایش یافته است که حدود یک‌سال گذشته مرغ‌داران این محصول را با ضرر به بازار عرضه کردند و توصیه‌های اتحادیه مرغداران را مبنی بر کاهش 10 تا 15 درصدی جوجه‌ریزی رعایت نکردند و قیمت مرغ زنده به 4 هزار و 700 تا 5 هزار تومان رسید.

به نظر می رسد فرافکنی و انداختن توپ به زمین مرغداران که این روزها با مشکلات عدیده تولید از یک سو و عدم حمایت مسئولان از سوی دیگر در حال تولید و عرضه مرغ به مردم استان هستند ، جفای بزرگی است که متاسفانه دلاور حیدرپور به آن توجه نکرده است .

شایسته است مدیران جهاد کشاورزی استان به جای این گونه توجیه ها که برای تولید کنندگان قابل قبول نیست ، اعلام کنند که این سازمان عریض و طویل برای رفع مشکل مرغداران استان چه کرده است ؟

البته مشکلات بخش کشاورزی در مازندران به همین جا محدود نمی شود و بزودی در سلسله گزارش های مبسوطی به نابسامانی ها در این سازمان خواهیم پرداخت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاهرخ 10 تير 1395
این از وضعیت تولید و اشتغال این هم حال روز ملتی در مواقع سختی روزگار باید بیشتر هزینه کنند. خوب معلوم است با این وضعیت کاهش سود نرخ بانکی هم کمکی نمیکند. ملت مگر پول را پیدا کردند که در این وضعیت سرمایه گذاری کنند. با خیال راحت میخورند میخوابند سود پولشان را میگیرند. نه استرسی و نه چک برگشتی نه منت مسئولی
نا شناس 10 تير 1395
این اقا جز به دادن پست به نور چشمی هاش مگه به چیز دیگه ای هم توجه داره
مرغدار 9 تير 1395
هرچه که بیشتر میگذره یاد حرف آقای درواری رییس کانون کارفرمایان مازندران میفتم که تو جلسه یی به این آقا گفت شما هبچی از کشاورزی و دامداری نمیدونید و مازندران بیچاره میکنید.
علی 9 تير 1395
آقایان حقوق لابدبیست میلیون تومانی میگیرندوقیمت کیلویی هفت هزاروپانصدتومانی براشون پول خرد هم نزیسته!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.