.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ورزش دولت احمدی نژاد ؛
مردم نگران حقوق‌های نجومی برخی مدیران هستند/‌افرادی امروز در دولت ‌‌یک هزار میلیارد سرمایه دارند
محمد عباسی گفت: افرادی که امروز در دولت حضور داشته و یک هزار میلیارد سرمایه دارند و بیشتر زمان خود از مسئولان بوده باید بگوید این سرمایه را از کجا آورده است.
مردم نگران حقوق‌های نجومی برخی مدیران هستند/‌افرادی امروز در دولت ‌‌یک هزار میلیارد سرمایه دارند

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: مردم امروز حق دارند که نگران پرداخت‌های نجومی به برخی مدیران هستند و نباید مسئولان به دنبال نمونه‌سازی باشند و این موضوعات در هر دولتی که باشد اشکال دارد.

به گزارش شمال نیوز، محمد عباسی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در حسینیه دزیانی‌های گرگان اظهار داشت: دنیاخواهی و رفاه‌طلبی برخی مدیران سبب نگران شدن مردم می‌شود و مردم حق دارند نگران شوند که برخی به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند و مردم دلواپس می‌شوند.

وی افزود: مسئولان نباید نمونه‌سازی کنند و بگویند بقیه مدیران نیز این‌گونه بوده‌اند و من به جرت می‌گویم که سرمایه همه وزرای دولت‌های نهم و دهم یک دهم اموال برخی از وزرای امروز نیست.

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: افرادی که امروز در دولت حضور داشته و یک هزار میلیارد سرمایه دارند و بیشتر زمان خود از مسئولان بوده باید بگوید این سرمایه را از کجا آورده است.

عباسی اظهار کرد: این موضوعات در هر دولتی که باشد اشکال دارد و سبب نگرانی مردم می‌شود و تعصبات گروهی و حزبی نباید در این مسئله تاثیر داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه برخی خود را از نزدیک‌ترین‌ها می‌دانند اما خیلی از چیزها را قبول ندارند و امروز مدعی هستند که ما همواره همه کاره کشور بودیم و تنها دولت نهم این اجازه را به ما نمی‌داد و امروز فرزندان آنان با بهائیان دیدار می‌کنند.

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: خیلی نگران هستیم و دل انسان به درد می‌آید که این بزرگان که سوابقی در انقلاب داشته‌اند اما باید بدانیم که ماندگاری در مسیر انقلاب و امام راحل مهم است.

عباسی با اشاره به 3 نامه تاریخی شهید بهشتی به امام خمینی(ره) گفت: شهید بهشتی می‌گوید که مردم دو دسته که عده‌ای پای انقلاب و امام ایستاده‌اند اما عده‌ای به دنبال تفکر غرب هستند و امروز نیز شاهد هستیم که برخی از افراد که فرزندانشان در خارج کشور حضور دارند حاضر هستند از خیلی از مسائل بگذرند و باید بدانیم که جهان غرب جهان معامله‌گر است و علت اینکه آنان امروز پای میز مذاکره می‌نشینند ایستادگی ها و اقتدار ما در سال‌های گذشته بوده است.

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی که "نباید بگذاریم استعمارگران برای ما تصمیم بگیرند" افزود: مسئولان مواضع روشن داشته باشند و چرا اصلاح‌طلبان و برخی مسئولان در برابر سخنان کلینتون و سران امریکایی و غیره هیچ پاسخ صریح و روشنی ندادند.

وزیر سابق ورزش و جوانان اظهار کرد: کشور امروز بیش از گذشته به اتحاد و انسجام ولایتمداران و نیروهای ولایی نیاز دارد و باید زمینه‌های این انسجام را فراهم کنیم و از این نشست‌ها رهاورد مثبتی برداشت شود و بصیرت جامعه را افزایش داد.

عباسی با اشاره به تاثیرات شبکه ‌های مجازی و رسانه‌های جمعی در جامعه افزود: نیروهای ولایی و جوانان باید در این موضوع بر روی ارزش‌های کلی توجه داشته و مراقب باشند.

وی با اشاره به حادثه 7 تیر و شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از یارانش گفت: حادثه 7 تیر دل همه شیعیان و مظلومان جهان را همانند شهادت مولای متقبان به درد آورد و باید نگاه آگاهانه به تاریخ داشته و از نکات آموزنده آن درس بگیریم.

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: حادثه 7 تیر مکتب‌نامه‌ای دارد که باید آن را برای جامعه ارائه و در راستای بصیرت‌افزائی جامعه استفاده کرد.

عباسی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از دشمنان و گروهک‌ها پس از پیروزی انقلاب تلاش داشتن که مسیر انقلاب را به سمت استکبار منحرف کنند امام راحل با سخنان خود بسیار قاطع در برابر آن ها ایستادگی کرده و می‌گفتند که "امریکا نمی‌تواند غلطی کند" و ملت با اقتدار در برابر این قدرت‌ها ایستادگی می‌کردند و شهید بهشتی نیز همواره پیرو این تفکر بودند.

وی افزود: ملت ایران نشان دادند که هیچ گاه با هیچ اتفاقی مایوس نخواهند شد و مردم با اتکا به ایمان، اسلام و مقام معظم رهبری و معرفت خود، پای اسلام ایستاده اند.

وزیر سابق ورزش و جوانان اظهار داشت: واکاوی این جریانات مانند حادثه هفتم تیرماه می‌تواند عبرت‌آموز باشد و این که از کدام حزب و گروه باشید مهم نیست و مهم کار و خدمتی است که برای مردم انجام می‌دهید./ تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.376 seconds.