.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری هکر تلگرامي در مازندران
متهم به هک صفحات تلگرام زنان و دختران و عامل ارسال پيام هاي تهديد آميز در شبکه هاي اجتماعي با تلاش کارآگاهان سايبري پليس فتا مازندران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش شمال نیوز؛ سرهنگ"حسن محمدنژاد" رئيس پليس فتاي مازندران در تشريح اين خبر، گفت: در پي مراجعه خانومی به پليس فتا و طرح شکايت مبني بر اينکه پس از آشنايي با فردي در شبکه اجتماعي اينستاگرام با نام کاربري مشخص، اين فرد صفحه تلگرامي ام را هک و مرا مورد تهديد قرار مي دهد، موضوع به طور ويژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات و بررسي هاي فني و اطلاعاتي روي گوشي تلفن همراه شاکيه و نيز رصد فعاليت مجرمانه هکر مورد نظر دريافتند، فردي با نام کاربري مشخص در محيط تلگرام براي شاکيه و افرادي ديگر ايجاد مزاحمت مي کند که با اقدامات و شگردهاي خاص پليسي شناسايي شد.

رئيس پليس فتاي مازندران، افزود: کارآگاهان پليس فتا پس از شناسايي مخفيگاه متهم با هماهنگي قضايي اين فرد را دستگير و سيستم هاي رايانه اي و مخابراتي وي را کشف کردند.

وي گفت:متهم درتحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان داشت، در شبکه اجتماعي اينستاگرام با ايجاد نام کاربري اقدام به ارتباط با زنان و دختران در اين شبکه کرده و پس از جلب اعتماد آنان، با انجام مهندسي اجتماعي به صفحات تلگرامشان دسترسي پيدا مي کردم.

رئيس پليس فتا استان مازندران عنوان داشت: با بررسي سيستم رايانه اي متهم، عکس ها و صفحات تلگرام هک شده متعلق به تعداد زيادي از زنان و دختران شناسايي و کشف شد.

سرهنگ محمدنژاد از تشکيل پرونده براي متهم به هک صفحه تلگرام و تحويل وي به مرجع قضائي خبر داد .

 

منبع: پلیس فتا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.819 seconds.