.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با توجه به کمبود اعتبارات؛
مدیران به فکر آغاز طرح های جدید عمرانی در مازندران نباشند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام استان گفت که مدیران دستگاههای اجرایی به دنبال آغاز طرح های جدید عمرانی نباشند .
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا امید علی پارسا در جلسه کمیته برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فرمانداران منطقه ای مازندران در قائمشهر ، افزود : با توجه به کمبود اعتبارات و وجود طرح های عمرانی متعدد نیمه کاره در مازندران ، اولویت بندی و تلاش برای نهایی شدن و تکمیل این طرح ها است .
وی ادامه داد : وجود طرح های نیمه تمام تنها مربوط به مازندران نیست و این وضعیت در تمام استان های کشور وجود دارد .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت : در سال جاری که با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است ، علاوه بر اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام موجود ، به مقوله اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیز توجه و تاکید می شود .
بر اساس آمارهای رسمی سه هزار طرح نیمه تمام در مازندران وجود دارد که برای تکمیل آنها به 20 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران واگذاری اختیار انتخاب و اجرای طرح ها به فرمانداران هر شهرستان را در اولویت بندی طرح ها برای تکمیل شدن در سال جاری تاثیر گذار دانست و گفت : با اولویت بندی و تصمیم گیری فرماندار که آشنا به حوزه فعالیتش در شهرستان است ، طرح ها برای جمع بندی و تصویب به شورای راهبردی مازندران ارائه می شود .
پارسا از اقتصاد مقاومتی به عنوان شاه کلید توسعه و پیشرفت اقتصادی هر جامعه نام برد و افزود : اجرای این نوع اقتصاد به مدیران جهادی و پرتلاش نیاز دارد که همیشه و بدون وقفه در صحنه باشند .
وی خطاب به فرمانداران پنج شهرستان حاضر در این جلسه گفت : برای اجرای اقتصاد مقاومتی با کمبود اعتبار مواجه هستیم و باید با مدیریت جهادی به دنبال تکمیل طرح های نیمه تمام باشیم .
استاندار مازندران هفته گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان های منطقه یک کشور که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ساری برگزار شد ، اعلام کرد که 10 درصد اعتبارات عمرانی امسال استان برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در مازندران هزینه می شود .
فرمانداران قائمشهر، سوادکوه ، سیمرغ ، سوادکوه شمالی و جویبار در جلسه کمیته برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فرمانداران منطقه ای مازندران حضور داشتند.
در این نشست مسائل تخصصی پیرامون اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی بررسی شد ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.